"Amb elements de l'estoig"

sábado, 15 de enero de 2011

10 comentarios:

Sergio dijo...

No hi h punt. Foto molt maca, però hem desconcerten les grapes, no se que es pot fer AMB un llapis, una maquineta i unes grapes...

Lluis-T dijo...

bona,
gran il.luminació i perspectiva. Tot plegat un misteriós bodegó...
pero veig més l'estoig d'en Damià

no punt aquest cop

cmntez@gmail.com dijo...

Punt! Podem fer-ne una bona imatge amb elements d'un estoig.

Julia dijo...

Hola, soc la Júlia i gràcies a Luis-T puc participar, tot i que per el que he pogut observar no estic a la vostra alçada. Vull donar punt a la foto, m'agrada molt la il.luminació.

Octavi dijo...

Molt bona composició i il·luminació. M'agrada i per tant punt!

Gerard dijo...

Com sempre una gran imatge Marçal.
M'agrada el caràcter arquitectònic que li has sabut donar a la imatge jugant amb els elements de l'estoig.
Tinc la sensació d'estar contemplant una escultura o l'atrevida proposta d'un arquitecte contemporani.
Sorprenen les propostes tan oposades que heu plantejat.

Ah!! i benvinguda Júlia!!

Marc Arisa dijo...

Grandissima imatge!!!!

Xo he arribat tard...

Marçal dijo...

Gràcies a tothom pels comentaris. Potser és de les fotos amb el muntatge més senzill que he fet pel repte i de les què el resultat m'ha agradat més. Vaig veure una foto amb un conjunt de grapes tot furgant per internet, i em va donar la idea.

No vaig pensar massa en metàfores. Crec que és més un símil arquitectònic amb la preponderància d'obtenir una imatge de línies interessants.

Salut a a tothom!

Damián Costa dijo...

Dir només que no crei que pogués guanyar contra la foto d'en Marçal.
Tan bon punt la vaig veure, vaig pensar en arquitectura: m'agrada bastant l'arquitectura i tinc la sort de ser amic d'uns quants arquitectes i les fotos dels projectes sempre solen ser d'aquest estil.
Crec que has aconseguit reproduir-ho amb molt d'encert amb els elements de l'estoig i aixó em va agradar molt: fer servir els elements de l'estoi per una funció per la que no estàn pensats. Jo vaig fer servir l'estoig pel que era, encara que sorprengués el fet de no ser l'estoig que tothom podia pensar a priori. Però tú li vas girar la truita.
Molt bon repte.

Grey dijo...

A favor: La técnica, com sempre. L'utilització del elements d'estoig, per construir una cosa que no te res a veure.

En contra: Massa perfecte. Marçal, vull veure fotus teves imperfectes!!! Vull poder dir: "Com se li ha anat l'olla aquest cop!!!". Tot dit desde l'admiració que saps que et tinc.