Ràpid

sábado, 8 de enero de 2011

11 comentarios:

Sergio dijo...

Punt ràpid! Ja comentare

en Sergi dijo...

punt exprés, ràpid, veloç, que no vull fer tard (com sempre) els comentaris i reflexions, més tard...

Lluis-T dijo...

PUNT EXPRESSSSS e inextremis

Octavi dijo...

Punt Express!!!

El Costillero dijo...

Puuunyt!
Cachis!
Bueno, foto chula, chula, que no sé qui será el pilot però està clar que no sap fer aquaplanning...

Lluis-T dijo...

El que més m'ha agradat és el punt de vista i la inmersió parcial de la càmara, a part de la visió angular. Gran imatge d'acció.

Lluis-T dijo...

Marçal, fet el recompte dels vots que han entrat dins de termini ets el guanyador per 3 a 2, a reptar!!

Damián Costa dijo...

Ser que arribo tard, però el meu vot no hagués canviat el sentit, el meu punt hagués estat per en Marçal.
M'ha agradat el risc i els colors.
Crec que és un dels reptes més interessants que l'he vist en Marçal perquè crec que s'ha allunyat molt del seu estil (coche, nois i copa de vi... jeje).
Espectacular la conjunció blau, vermell i verd del cel, el terra i el fons del rierol.
La foto del Gerard dóna la sensació de ràpid del repte, però la d'en Marçal també me la dóna. I, a més, fa que m'imagini les conseqüencies de aquest anar ràpid: puc imaginar-me al motorista equivocant-se fotent-li més gas i la relliscada de la roda del darrera, amb el conseqüent cop del motorista al rierol. Jeje. Una mica melodramàtic jo.
Per contra, la foto d'en Gerard, malgrat que copsa bé el moment de rapidessa, no em porta a imaginar-me més: és la descripció perfecte de la rapidessa, però no em genera una historia al cap.
A més, potser trobo a falta una mica més enfocada la bicicleta a la foto d'en Gerard. No sé perquè m'incomode una miqueta que no hagi res enfocat. Encara que si ho penso, podria ser un punt a favor perquè és una sensació que em transmet (encara que no m'agradi).
De totes maneres, ha estat un bon repte de tots dos.

Gerard dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Gerard dijo...

Felicitats Marçal!!
Era impossible competir amb una imatge amb tans elements encertats:
La composició és espectacular, la càmera mig submergida ens dona la visió dels dos medis complint fins i tot amb la llei de l'horitzó.
L'explosió del líquid en contacte amb la moto és sublim, i l'acció del motorista sortejant el riu és la cirereta.
Una gran imatge , felicitats!!
Pel què fa a la meva fotografia certament com molts dieu, jo també trobo a faltar nitidesa al primer pla, però us asseguro que és el possible fent la imatge de nit i en un terra de Barcelona que no és pla i estable com jo pensava. No desistiré però per millorar-la i aconseguir aquest barrido sobre la bicicleta sense agafar la càmera, tot un repte d'altra banda.

Grey dijo...

A favor: Espectacle pur. Molts elements encertats, que es dificil quan n'hi ha tants que tots ho estiguin.

En contra: Vuelta de tuerca a l'idea, res més.