Repte CLXXVI 'Ràpid'

domingo, 9 de enero de 2011

9 comentarios:

Marc Arisa dijo...

Punt!!!!!
La sensació d'anar ràpid esta molt ben aconseguida!!! i només mirar la foto ja veig clarament el títol.

cmntez@gmail.com dijo...

Estic d'acord amb en Marc. La foto d'en Marçal és molt més espectacular, té molt més atractiu i el punt de vista és més arriscat. Però la teva, després de molt donar voltes té el ganxo que et fica a dins l'acció. Hagués estat millor que el primer pla estigués congelat per destacar-ho del fons al meu entendre.
Punt!

Lluis-T dijo...

m'agrada molt i he dubtat fins al ultim moment, però trobo que hagués guanyat més amb un "barrido" on la bici estigués més definida i els elements del costat tal i com son, guanyaria en sensació de velocitat. Gran imatge!

Damián Costa dijo...

Ho sento, però m'he decantat per la foto d'en Marçal.

Marçal dijo...

Jo he de dir que la teva foto respòn més a la meva idea inicial que jo tenia al cap que no pas la què he acabat fent. Un element molt principal vist d'una posició molt propera que es desplaça en el seu entorn que queda mogut. Possiblement es cert que la nitidesa podria ser millor però a mi la sencació me la dóna igualment.

Penso que has fet un molt bon plantejament i que només ha faltat alguna concidió ambiental i tècnica que com ja he dit, per mi queda perfectament substituida per la sensació final.

Marçal dijo...

Postejo nou repte aquesta tarda!

No si mai s'havia fet i potser em salto alguna regla, però:

Vés escalfant motors, Damià!!!

Lluis-T dijo...

ep gràcies per les fotos,


hem de fer un esforç tots per respectar terminis, que us recordo:

presentació fotos: fins dissabte a les 12 nit
votacions: fins dilluns 12 migdia
nou repte: fins dilluns 12 nit

gràcies!!

Damián Costa dijo...

Oído cocina!!! Espero el tema.

Gràcies, un cop més, pel recordatori, Lluis.

Grey dijo...

A favor: La sensació d'anar ràpid es indubtable. M'agrada la profunditat.

En contra: Potser una vuelta de tuerca a l'idea, no pas més.