"Petit, Petit"

viernes, 28 de enero de 2011

11 comentarios:

Damián Costa dijo...

Per un treball inesperat (escric a les 5:25 de la matinada!), demano clemència per penjar la foto el diumenge al migdia (demà no podré dedicar-me), ja que la tinc a mitjes: encara he de fer el retoc, encara que la foto ja està feta.
Digueu-me (sobretot tu, Júlia) alguna cosa; sino, m'hauré de donar per vençut.

Julia dijo...

Damián....per la meva part cap problema....però no em deixis en ridícul..... retoc????? jejejejeje... Anim amb la feina¡¡¡¡¡

Sergio dijo...

Punt!

Bon enquadrament, i l'obejcte es petit en diversos sentits, tan petit que sovint sembla inútil.

També em fa pensar que molts de petits junts poden convertir-se en una força important.

Marçal dijo...

L'element escollit té un potencial molt ample per poder atacar el tema. Però a mi em falla el parquet com a base per posar-hi la moneda. Crec que t'hauria donat el punt si l'emplaçament hagués estatuna mica més cuidat.

Benvinguda al Repte!

cmntez@gmail.com dijo...

Una foto senzilla però directa amb relació el títol. El fons fosc, negre, ajuda a ressaltar la petita expressió del sistema econòmic Europeu. 1 punt per un cèntim.

En Damià per això ha fet una molt bona proposta i bonic, original, etc el "cameo".

Lluis-T dijo...

bé, com deia un repte recent, "necesita millorar", però hem quedo amb la idea senzilla i directa. Un fons negre total i el cèntim desplaçat en un costat i més petit crec que li hauria fet guanyar força a la idea.
Punt!

Octavi dijo...

Punt expres!

Més clar impossible, bon repte!

Damián Costa dijo...

Enhorabona, Júlia: crec que... has guanyat!

M'agrada tècnicament la teva foto, però em sembla que em falta alguna cosa, que no sé ben bé què és.
M'agrada molt aquesta foscor del fons: em dóna la sensació que alguna cosa surtirà d'àlla (encara que no és res que es relacioni amb el tema, és una interpretació meva, és a dir: de les meves pors, suposo).
En Marçal a comentat que li fallava el parquet. A mi, he de dir, no em molesta perque la moneda té la presència suficient perquè la vista se m'en vagi cap a ella, però coincideixo que (potser) una altra superfície diferent hagués centrat, encara més, l'atenció cap el centre i hagués sigut una contraposició més clara contra el negre.

Damián Costa dijo...

Ara et toca reptar!

Julia dijo...

Gràcies a tots en general, per la puntuació y per les valoracions. Estic d'acord amb que falla l'emplaçament i que es pot millorar molt, com he comentat no tinc prou nivell, però estic segura que amb la vostra ajuda milloraré....tot i que general estic molt satisfeta per ser la primera vegada.
Damián quan me mirat per segona vegada la teva foto, m'he adonat de la idea, trobo que es molt bona, però
potser hi ha massa informació.... crec que en general heu estat molt benèvols amb mi.

Grey dijo...

A favor: En la teva primera participació, has encertat en un dels items que més funcionen en els gustos dels personatges que passen per aquest repte: Dir més amb menys. Dius molt amb molt poc i això es un valor narratiu que tan val per fotografia, com per qualsevol altre forma d'expressió.

En contra: En el que has fallat, es en que no coneixes aquesta colla de pijoteras que valoren les fotus i que es miren les llumetes, les bases i totes aquestes collonades pixel a pixel.