Repte CLXXV: "Innocent"

domingo, 2 de enero de 2011

10 comentarios:

Sergio dijo...

Jojojo.

cmntez@gmail.com dijo...

Punt! Una innocència temporal i reial.
Bon any nou!

Lluis-T dijo...

esperava a votar a veure si apareixia en el darrer moment la foto d'en Julius però veig que no...
així, no hi ha votació però si comentaré que no m'ha agradat masa la història que ens proposes, potser per hiper, super, tipica. I el tractament virat tampoc m'ha emocionat, encara que si la màscara.
Em sobra el cartellet que apareix per allà darrera i la sensació de foto feta en centre comercial.

En fi, no tinc res en contra dels reis, vagi per endavant.

Gràcies per la participació, ara et toca reptar de nou!

Sergio dijo...

A mi si m'agrada, no hi ha res més inocent que un nen que es vol creure que aquell senyor disfressat es un rei d'orient que si es porta malament no li portará un regal.

No us sembla que els politics pels adults son el que els reis d'orient pels nens?

Perfectament a la foto podria sortir en ZP o en Rajoy (o qualsevol altre) de fons en un miting, i una multitud d'innocents aplaudint la mentida de torn.

Gerard dijo...

Bueno senyors,
la participació és minsa i m'han deixat sense imatge dues vegades.
Espero que siguin les vacances i que tots anem amb el cap per altres bandes.
Si algú s'ofereix per ser reptat tirem endavant, però si no proposo deixar-ho per l'altre setmana, quan tornem a la "normalitat".
Tornant a la imatge, m'ha agradat molt la comparativa que fa en Sergio: polítics-reis mags, nens-adults.
Certament no hem perdut aquesta innocència que ens fa confiar en els que ens diuen els més "grans".
Pel que fa a l'estètica, es tracta d'una imatge feta amb el mòbil a corre-cuita la tarda del Diumenge, amb algunes mancances evidents.

Bé doncs què us sembla la proposta?

Marçal dijo...

Vaig mirar el blog ahir al matí, a la nit i avui al matí a primera hora. No he deixat comentari per falta de l'altra foto...
No sé què està passant darrerament però cal que ens posem les piles! No s'hi val a deixar penjat al company de repte.

Com a comentari de la foto, he de dir que la trobo molt bé! Pura innocència!
El tractament envellit també m'agrada i fà pensar encara més en un temps passat on la innocència davant d'aquesta efemèride, encara era més absoluta.

Felicitats

Marçal dijo...

Si ningú s'apunta per ser reptat, aquí està la meva candidatura!

Però que passi davant meu qui faci menys temps que no participa i també vulgi fer foto!

Damián Costa dijo...

Em sembla malament:

Jo també em postulo per ser reptat.

Lluis-T dijo...

todos somos wally!
yo también me ofrezco.
Y estoy de acuerdo con Marçal, es muy injusto que te dejen sólo cuando te has currado la foto. No puede volver a pasar!
También hemos de mantener los plazos de entrega.
Venga Gerard, que no pare el repte, tienes para escoger.

Grey dijo...

A favor: El record que evoca. El format postaleta de nadal.

En contra: Els tópics han jugat en la teva contra. El quedar-te penjat sense rival.