Petit, petit

domingo, 30 de enero de 2011

6 comentarios:

Sergio dijo...

Molt bona idea, pero no m'acaba de convencer l'enquadrament i el retoc. La Julia a sapigut anar directe al tema amb més simplicitat i això m'ha fet decantar-me.

Bon repte!

Marçal dijo...

Estic amb el Sergio. La idea és bona però li flata, o li sobra algun detall. De totes maneres, jo et dono el punt ja que la proposta de la Júlia no em convenç.

Gerard dijo...

Punt!!!

Lluis-T dijo...

vaig aqui un homenatge a la foto d'en Marçal de la setmana pasada i un joc amb les formes petites que ell va fer servir. però no ho acabo de lligar, tot i que valoro el muntatge on surts amb els diferents elements.
Bona imatge però no hi ha punt

Damián Costa dijo...

La veritat és que m'ha agradat fer aquesta foto: feia temps que volia trobar un tema on poder repetir aquest efecte, ja que crec que no el domino gens (encara que crec que està millor que l'altra vegada, quan el vaig emprar amb un grup de persones sobre un ull). Tornaré a probar-ho en una altra ocasió.

He fet servir aquesta doble posició davant i darrera de la càmara per definir la petitesa del tema: crec que res no és petit per si mateix, necessita que el comparem amb alguna cosa. Per exemple, el cèntim de la foto de Júlia és petit en contraposició a la imatge que tenim d'un bitllet de 5 € o de la idea d'un milió d'euros. Així, els mini-damiasn són petits perque al nostre cap els comparem amb el gran-damià.

I he emprat la foto d'en Marçal per 2 motius: perque em va agradar molt i volia homenatgear-la (com diu en Lluis), i perquè em permitia fer interactuar els mini-damians amb els elements (com eines que ajuden al gran-damià a fer la foto).

Gràcies a tots i... enhorabona Júlia!
(Ja em vengaré, jeje)

Grey dijo...

A favor: En aquest tema en concret, el fer servir l'imatge d'en marçal es força encertat. En el retoc, tot i no impressionar en si mateix, si que impressiona que arrisquis i es notin progresos en el teu aprenentatge. Aquí hi som uns quants.

En contra: Em sobren els minidamians. Està be que ens expliquis el seu significat, però penso que juguen en contra de la recreació de la foto anterior. També el fet que el tema de repte el triesis tu, li treu un xic de lluentor a la teva idea.