Solitario

viernes, 5 de octubre de 2007


9 comentarios:

isma dijo...

si tingues que posr-li nom a la teva instantanea seria: "explosiò de natura". el follatge del arbre s'rxpandeix per el centre de la instantanea com si de foc es tractes. la poca presencia de terra ,fà que pugui trasladar l'arbre a un penyacegat i aixì reforçar mes la explosiò verda, com si se exivis per tots en exclusiva.
una bonica foto que demostra lo increible que un simple arbre pot ser a ulls nostres.
impresionant foto!

Sergi dijo...

Bé les 00:00, un altre repte que acaba, sense cap pena ni gloria! sense aconseguir que la gent trobi una estoneta (uns 3 minuts amb 28 segons i potser sobra temps) per votar (si es té més temps, també es poden fer valoraciones més treballades, ja arribariem als 11 minuts).

Em plantejo si realment val la pena seguir, fent fotos amb aquest plan, i sé positivament:
que en Cristo no te internet,
que a l Arnau no li anava internet el diumenge a les 23:45,
que en Damià te internet, però està molt liat i bé d una dinàmica de no votar...
l únic que s ho ha currat és l isma (com de costum...)
Nens fem un plantejament, perquè jo crec que 10 minuts d atenció a la setmana no és molt demanar.

crec...

Sergi dijo...

per cert la teva foto Lluís m agrada el seu plantejament, però crec que t has quedat curt, vull dir l encuadrament m agrada, però potser l hauria fet més panoràmic. On crec que t has quedat a mig camí, és en l ajust, crec que era una imatge per buscar els teus límits (i els de l imatge) amb el photoshop, jo he fet una proposta de reajsut, a veure que et sembla (bé a tu i a l Isma, els altres no crec que opinin...) (si ho sé, aquest últim sarcasme sobra, però que passa? no m ho puc permetre?)

la foto:
http://bp0.blogger.com/_6SQ-tlOyQFg/RwlZsv-zljI/AAAAAAAAAIc/BlJG3szMiLE/s1600-h/Solitariversiosergi.jpg

N'Arnau dijo...

Disculpes pel retard...Anava a comentar quelcom de les fotos, però veient el panorama jo seria d'aquells considerats de "no crec que opinin..." Per tant, per no decebre,m'abstindré com un campió...I això que tenia ganes peruquè en aquest repte la cosa estava bonica.

Sergi dijo...

joder Arnau ara ets delicadet tu?

la mare, que no has llegit que ja sé que no et funcionava internet?

aix...

Lluis-T dijo...

Buenas,
yo continuaria el repte tal cual, ja ens anirem engrescant i afegint a mes gent. Els inicis mai són fàcils. D'altra banda estic 100% d'acord amb el comentari de fer la foto mes panoràmica, de fet originalment era més panoramica, però vaig tenir una desagradable sorpresa al veure-la per pantalla, i que no vaig veure al fer la foto, per aquelles coses de ser de nit.. en fi. Sobre els ajustos, umm d'això no estic masa convençut, potser el cel guanya amb força i dramatisme però casi que em quedo amb la resta de l'original, crec que es perden detalls.. però és la opinió d'un negat del photoshop.

isma dijo...

no puc veure la foto sergi.
em diu que not found

N'Arnau dijo...

No és que sigui delicadet ni què m'importi el que hagis dit,sino la manera de com ho has dit...Broma!Ahir de matinada vaig quedar derrotat per fer funcionar l'Internet i no vaig tenir esma per res més...I com la cosa ja ha passat només comentaré les dues carencies més significatives per mi de les respectives fotos(donant a entendre amb això què el conjunt em sembla més que correcte):A la d'en Sergi li trobo en falta un punt d'atenció compositiu,un focus on pigui convergir l'atenció de la lectura(del rollo tia en boles arrepenjada a la barana etc.)I a la d'en Lluis doncs he trobat en falta una millor i més acurada, diguem-ne...Postproducció.Volent dir amb això acurar una mica més l'enquadrament(potser una mica més d'aire),el contrast i cosetes d'aquestes.Colegues,enhorabona, i si se'm permet una observació...resultat completament antgònic a l'anterior repte mostrat.Salut!

Octavi dijo...

Brutal. Em recorda a la soletat barrejat amb força de alguns planos del Tarkowsky (I no vull dir peñazo, eh? Que a mi el putu rus em posa calent, tinc totes les seves pelis).

Más, más!!!