L'inici del viatge

sábado, 13 de octubre de 2007

11 comentarios:

Octavi dijo...

Ole, ole, ole!!

Miro i opinu (amb u)

Octavi dijo...

La composició i l'encuadre em sembles delicadament preciosos.

El desenfoc està molt ben portat en la direcció del propi element, quasi sembla pintura. Maco.

Per contra trobo massa il·luminades les fulles, amb poc contrast... Pot ser m'agradaria més igualment cremades però amb ombres dures. No em convenç aquesta part.

Una última pega, entenc que es una planta petita i per aixó es relaciona amb el tema. Però no veig clar si es inici de la vida de la planta. També podría interpretar-se com a inici de vida en general (A nivell històric) o com a inici de escala alimentària(joder, tenia ganes d'escriure, eh?).

En general m'agrada, está currada i es visualment molt relaxant.

Neguitós i xiulós per veure que puja el Sergi...

Octavi dijo...

P.D.: M'en oblidava, el fondo negre m'agrada molt, resalta la figura que te cagues i aconsegueis donar + sensació de pau, de solitut.

Dixit.

isma dijo...

impresionant!!!!!
jurl!!!!

Marçal dijo...

Hola gent! Sóc el Marçal, l'amic del Sergi. A alguns de vosaltres ja us conec (Cris, Arnau) però l'Isma i l'Octavi crec que no hem coincidit mai.
Gracies pels vostres comentaris. Realment m'ha agradat que el Sergi m'hagi reptat. Per cert, sabeu si algu li ha RAPTAT la foto del Sergi que ja hauria d'estar penjada? Hola Sergi...

Bé, espero anar fent seguiment de tot plegat i deixar comentaris dels vostres treballs també.

Fins aviat!

Marçal dijo...

Lluis i Damià. Perdoneu per no haver-vos ni esmentat al comentari anterior... Al lluís si que el conec i al Damià, diria que no...

Lluis-T dijo...

Hola Marçal, com va tot???
Bé, ja ets el guanyador, per abandono del contrincant, una pena per cert, ja que sempre gaudim de bones fotos del Sergi.
Sobre la tema foto, comentar que particularment m'agrada molt, trobo que l'enfoc que li has donat al repte és molt interessant. Jo interpreto (potser vaig errat) que has volgut explicar una mica el cicle de la vida, aquesta fulla que inicia un viatge, de forma molt poètica, el viatge de la vida i que a més a més és un viatge de tornada. Perque tot torna al seu origen i la vida actual nomès és una etapa més d'un llarg viatge. Visualment trobo molt encertat el fons negre. El moviment de la fulla també el trobo molt encertat i potser coincidiria amb l'Octavi que la planta podia haver estat mes resaltada, per a mi hauria de tenir més força dintre de la foto, donat que de fet és l'origen del que visualment ens mostres com inici del viatge.

Marçal dijo...

Bé, per començar, haig de dir que és extrany això de """"guanyar"""" sense oposició.

Jo mateix, quan el divendres al migdia savia que tenia molt poques hores per reaccionar, em vaig bloquejar una mica i vaig pensar: I què passaria si no tingués la foto llesta en la meva estrena del repte? Suposo que va ser aquesta pressió afegida de ser la primera vegada i un punt de sort en trobar el tema, el que va fer que sortís alguna cosa...

Entenc la punxada del Sergi... Però no m'ho tornis a fer eh!!!

Marçal dijo...

Hola LLuis!
Feia tems que no llegia de tu! Gràcies pels comentaris.
Crec que tu has entès perfectament el sentit que jo volia donar a la foto. Per mi la fulla que al arribar la tardor, es despenja i cau -( introdueixo aqui, un fregment de cançó que el Cristo reconeixerà,-

-Ses fulles mes seques se tiren
dels arbres per ordre de veterania...-

Doncs per a mi, aquesta fulla inicia un viatge ben incert.

Potser l'Octavi intenta anar un pèl massa enllà tot i que també és una interpretació valida.

Fins aviat a tots!

cmntez@gmail.com dijo...

Uh! Arribo tard! Però no m'hi puc estar sense donar el meu punt. Gran foto i bona interpretació del tema, Marçal. Felicitats!
La llum és molt interessant i crida l'atenció per la seva absència que a l'hora ho és tot. Bé, no sé si m'explicat però queda dit.

N'Arnau dijo...

Salut colegues!Doncs un que encara arriva més tard!Enhorabona Marçal per la teva estrena,i com trobo que gairabé ja esta tot dit,doncs em limito a donar-te la benvinguda a l'apasionant alhora que excitant i un fotimer de coses més món dels reptats.
Per extensió aquest comentari inclou l'Ocatvi(del qual no recordo si ja he tingut el plaer de conèixer...)