solitari

viernes, 5 de octubre de 2007

6 comentarios:

isma dijo...

IMPRESIONANT. fantastica combinaciò de moviment i parada . la profunditat de camp convia a volguer saber que hi ha derrere de la barana . els colors calids em donen sensaciò de voler sortir volant e integrarme en la velocitat del temps.
una molt bona foto.

Lluis-T dijo...

ostres Isma, bons comentaris en les dues fotos, incluent-hi la sutil ironia... també espero que canviis de parer i et decideixis a votar. Una abraçada company.

isma dijo...

les dues instantaneas son brutals.
les dues tenen moviment extrem ,les dues els seus colors denoten perfectament l'angle de la llum y les dues estàn fetes en el escenari adecuat.
pero....la d'en sergi em dona el efecte de que la terra es mou freneticament...com si volgues fugir..no sè...m'engoixa i la fà super atractiva al meu entendre....
dificilisima elecciò!!!!
em decanto per en sergi, les seves fotografies s'acosten mes a la meva manera de veure la vida.
pero la teva lluis es MOLT IMPACTANT!!! i molt bonica molt explendorosa el meu punt es per en sergi.
pero això no vol dir que la teva fotografia sigui menys la teva foto lluis es sencillament espectacular.
una abraçada.

Octavi dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Octavi dijo...

M'agrada l'encuadre (Ja em perdonareu el meu català xiulós) i la fuga... pero no sé, vista més gran no em convenç.... Pot ser per qué sembla forçat aquest color marrón... O pot ser mases edificis... No se, m'agrada pero no em convenç.....

Que hi farem.

Octavi dijo...

L'netrada eliminada he estat jo, que m'havia equivocat de comentari/foto....