12é Repte: Sexe

lunes, 22 de octubre de 2007

Bé, doncs tal i com m'ha dit el Sergi que introdueixi el nou repte: Està malament que sigui jo qui ho diu, pero...

He guanyat!

Usease que em toca senyalar i llençar el raig!

Em sembla que el millor per reptar (Ja que no sé a qui escollir) serà triar el que fa més estona que xiula.

Cris, com que crec que ets el que fa més temps que no fas foto, quedes oficialment reptat!

El tema: Sexe, no erotisme ni sucedaneos, sexe.

Sort i al lío!!

P.D.: Ara tinc por del meu propi repte...

30 comentarios:

Octavi dijo...

Xiula xiula xiula (Que vol dir estic nerviós)!!

Em semble vergonyosament dificil i divertit. Però no se que fer... espera,

Judiiiiiith!

...Qué?

Em deixes que et faci unes fotos en pilotes i follant per penjarles a internet?

...

Judith?

...

Holaaaaaaa?

...

Marçal dijo...

Joia compartida???? No et conec en persona i creu que seria ben curiós de veure't en la situació...

Així la primera vegada que ens veiéssim en persona, jo podria començar dient algo com: Així que tu ets aquell que sortiafollkjdfyryt... vaig reptar per primera vegada : )

Octavi dijo...

Jejejeje... No gaire no gaire!! Pero encara no se que fer, igual com a recurs d'ultima hora...

Damián Costa dijo...

Cristo... sé que tú eres el mejor para desbancar a este "foráneo" con este reto... venga, Cristo... ánimo... sé que tienes a mente más calenturienta para ponernos cachondos con una sola foto...

Lo de "foráneo" es para animar... no te molestes, Octavi...

Octavi dijo...

Que va! Cony m'he emprenyar, cony m'he d'emprenyar!!

No soy tan suceptible... VALE?!?!?!

Y en cuanto a calenturienta.... en fin... me fue de un pelo de pelarmela con el plus codificado en mis buenas épocas, useaseque...

Lluis-T dijo...

yo me la pelé más de una vez, si te concentrabas era como Matrix, a acababas viendo al pivón de turno

Octavi dijo...

Ahora, ahora... Ya sale todo...

Y que me deciis del impagable interviu de la sabrina? Todo un clásico!

Ah.... Cuantas pajuelas cayeron madre mia...

Evinchi dijo...

Este tema promete.

cmntez@gmail.com dijo...

Hi Octavi,
I'm Chris. How are you?.
Well. What's mean "sexe"?
Sorry, I'm english and sometimes I don't understand some works.
I don't try "escaquejar-me" but...

Serveix com excusa?.
No?. Bé. Doncs, gràcies per pensar en mi per aquest tema tan, tan, tan,...
Bé, hauré de fer un esforç per enrecordar-me d'allò que se'n diu sexe.
Sexe?Bonica paraula. Si la llegeixes al revés vol dir exes. Si, senyor.
Carai!
Hola, Octavi.
Si, senyor.
(la porta... on és la porta?)
Divendres, oi?
Clar, divendres.
26, clar 26.
Octubre, bonic mes.
ja, ja, ja.
Bé, sexe.
Uf! Sexe!
Tiu!
Sexe!
Què collons! Sexe!
Clar que si!
Sexe!
Uahhh!!!
Dios!!!

cmntez@gmail.com dijo...

word no work, catxis!

Octavi dijo...

jejejejeje Pateix pecador!! pateix com estic patint jo... encara que tinc una idea.....

Xiula xiula xiula...

isma dijo...

joer!
seguro que ninguno trabaja haciendo fotos para private no...?
tu cris...els arregles els flaixos...?
y tu Octavi ...no els firigiras pelis no...?

N'Arnau dijo...

Ole!Chavalotes,aviso,procureu què el que publiqueu no esquitxi gaire...Us aniré a buscar allà on estigueu si em foteu el monitor i/o el teclat enlaire...la electrònica és sensible a les humitats.

cmntez@gmail.com dijo...

1. Xiu, xiuuuuu...! Ni això se fer!

2. Conec a un fotògraf, però a cap model d'aquestes.

3. Jo faig servir protectors de teclats, Arnau.

cmntez@gmail.com dijo...

Tinc "internete"!!!

Octavi dijo...

Jo tb tinc internete, seveix per axió no...? Per pelàrsela... Oi?

cmntez@gmail.com dijo...

Bé, doncs... jo continuo fent-ho de la manera tradicional innovant en el sentit de moviments, apliacions de calor-fred (com fan els esportistes per recuperar un múscul lesionat...), concentració d'un punt concret i variant la pressió en el transcurs de la cerca "plaentera". La cosa sembla fàcil però resulta complicada quan en moments algids de la situació cau el gel, la tovalloleta, excerceixes més pressió de la necessària. Amb internet encara no ho he provat. M'imagino que Mac deu tenir algun aparell per fer-ho però jo sóc usuari de PC, per tant, hauré d'esperar una mica més per gaudir d'aquests plaers. Ara que hi penso, et referies a com pràctico la "palleria" o al fet de ficar-me en pàgines XXX?. Si és la segona, perquè la primera en faria crear dubtes, oblidat de tot el que he dit perquè jo mai faig aquestes coses, pervertit!!! i només faig servir la web per accedir al blogger i de tant en tant per culpa de pirates el meu ordinador es redirigit a pàgines de contingut poc (molt) saluble.

Xiu, xiuuuu!
És díficil de creure, no?
Bueno, aquest comentari és un somni producte de la teva imaginació.
Xiu!

cmntez@gmail.com dijo...

Parlant de tot. Quan penjaràs la teva foto?.

Octavi dijo...

Calla, calla... que encara no la tinc.... la he de fer avui si o si. Però el que si tinc es mes o menys clar el que faré. Tinc dos idees... Les dos poden ser bones ben realitzades, com tot, per tant no sé. Depent de com vagin quedant tindré que buscar un altre solució...

Diuen...

M'agrada la variant Xiu!!

P.D.: I tu quant eh....?!?!?

cmntez@gmail.com dijo...

Collons. Semblas un polític. Dius molt però alhora res. M'he quedat igual.
Bueno el meu principal problema era trobar la model. De moment la tinc tot i que podria ser que acabiu fent-me una foto "membril", oi què m'entens?
Com plantejar el tema és una altra cosa ben diferent.
Porto pensant des de dimarts. El tema és molt clar però el tractament és en bona part delicat. No m'agradaria caure en la polèmica.
Hòstia ja té donat una pista.
Bueno, ja sé perquè serà si em guanyes.
Xiu, xiuuu!!!

cmntez@gmail.com dijo...

Collons. Semblas un polític. Dius molt però alhora res. M'he quedat igual.
Bueno el meu principal problema era trobar la model. De moment la tinc tot i que podria ser que acabiu fent-me una foto "membril", oi què m'entens?
Com plantejar el tema és una altra cosa ben diferent.
Porto pensant des de dimarts. El tema és molt clar però el tractament és en bona part delicat. No m'agradaria caure en la polèmica.
Hòstia ja té donat una pista.
Bueno, ja sé perquè serà si em guanyes.
Xiu, xiuuu!!!

Octavi dijo...

Jejejeje... Foto membril, si, posem els dos aixó en un blog de tius i ja veuràs quin éxit...

I si, el tractament es delicat, no per caure en la polémica (Tampoc gratuït perquè si) sino per no caure en la vulgaritat... Diuen, eh?

Xiula xiula xiula!!

Octavi dijo...

Pot-ser quasi ho tinc... Ja veurem.

En tot cas es molt probable que la puji avui... Diuen...

Sergi dijo...

No pateixis que la mitjana espanyola es superable! (només 13 cm!)
;D

Octavi dijo...

13?!?!?!

Merda...

cmntez@gmail.com dijo...

Però aquesta no és la japo?

Octavi dijo...

Jejejeje... Tb diuen que les japos el tenen més estret...

Per la'mor de Deu quins nervis!!!!!

Lluis-T dijo...

xiula que xiula que se us acaba el temps als dos!!!!

Octavi dijo...

Calla, calla!!

Sergi dijo...

Jo li he fet reload a la pàgina com 45 vegades! a veure si pujeu la foto!

per cert això comença a semblar un xat...