l'inici del camí

sábado, 13 de octubre de 2007

Sempre és difícil iniciar un camí, en desconeixes la durada, els obstacles amb els que et creuaràs, si potser tindràs companys de viatge (o potser no, potser és un camí que cal recorrer en solitari...), el que sempre és mal company de viatge són les presses, perquè fas el camí sense prestar atenció al que vas deixant enrera. Els camins tenen a voltes sotracs, corbes pronunciades, dies de pluja on pots avançar menys, i avui és un d'aquests dies en el viatge del repte; em sap greu comunicar que avui he fallat, no tinc foto, he intentat explicar una història massa complicada (una història que pot ser vàlida, però mai dins del joc del repte) i no ho he aconseguit. Tinc algunes fotos que podria postejar, però la veritat per respecte al Blog, a en Marçal, al repte i a mi mateix (sobretot!) prefereixo no fer-ho (mai m'ha agradat ensenyar les vergonyes...).
Així doncs ja tenim guanyador, segur que merescut de totes totes!

Bé companys alguna vegada havia de ser la primera! M'ha tocat a mi.

Apa ara ja em podeu deixar a parir d'un burro!

6 comentarios:

Lluis-T dijo...

burro, a parir!

Sergi dijo...

ah! i no era una excusa, evidentment m'ha passat tot això per deixar-ho per últim moment i no tenir marge de reacció! no penseu que m'estava excusant!

Octavi dijo...

Pero home...

Bé la proxima serà. Senteix-te culpable pacador de l'infern!!!!!

No home, no, es conya...

Lluis-T dijo...

Sergi, però això no era un blog de fotografia? També val una entrada de poesia? Jujua, ho sento no ho he pogut evitar, era per desdramatizar..

Marçal dijo...

Serg !!!

Ei tio! Has provocat que la meva entrada al repte sigui "Hamiltoniana" Però una sortida de pista que deixa el cotxe a la grava és perill universal...

Espero que la propera vegada tots dos passem per la linia d'arribada.

Una idea! -Podries reptar a la hassel amb una pinhole que no té signe de "LOW BAT" . Recordo molt bé la teva foto del tallat des del forat de l'agulla! Impressionant!

N'Arnau dijo...

Renoi Sergi!Doncs no sé què dir...espera!Com era allò...Una flor no fa estiu...O millor encara...PIMPAMPUM...Bocadillo de atún!Ànims chavalote!