Sexe

viernes, 26 de octubre de 2007

21 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Hòstia, Octavi! Veig que mirem el tema casi bé pel mateix puesto! Bé, noi. Xiulem plegats, ara que tot s'acabat. Quin patiment!

Octavi dijo...

Joder si, eh?

Si ho arribo a saber dic un altre tema...

Ja mola que sigui ben diferent l'un de l'altre, així els que voten tenen feina... jejeje...

Xiula xiula que es geroni!

isma dijo...

.... mare de deu senyò....

Evinchi dijo...

Perdón, no sé si lo he captao...¿es una alegoría a por favor cariño sólo la puntita?

Octavi dijo...

The Whistleing Chanllege...

Octavi dijo...

Es una alegoría a la puntita... Hasta la empuñadura... Por detrás me gusta más... Ya te avisaré...

Sergi dijo...

començo doncs,

la foto és pura carn, la primera sensació que vaig tenir al veure-la era la d'estar davant un escaner d'una embarasada o alguna cosa similar, de fet la imatge és molt abstracta, i juga a repetir elements, a confondre i a que cadascú vegi una mica el que li sembli, està clar que és una imatge atrevida, potent, potser és massa, simètrica (tot i que en el fons no ho és!).
cul, llavis, pit, polla, I UN PUNT QUE ET DONO...

Octavi dijo...

Gracies per l'amor de jesucrist!!!

Punt a la saca!

Marçal dijo...

La multiple interpretació de la imatge que comenta el Sergi i que jo també he percebut, funciona bé per aquest tema. El tò càlid que tornes a fer servir, ajuda a pensar en escalfor i l'escalfor desbloqueja el frè i sense frè la cosa acaba en "sexe".

Diguéssim que m'emociona més que la de Cris.

Un altre puntet a la saca!

Octavi dijo...

Gracies Marçal!!

Tinc gans de explicar el que significa, que com dieu son bastantes coses. Dilluns.

Lluis-T dijo...

Octavi, t'has pasat, jeje. Jo crec veure una vagina, un penis i un cul, sense embuts. Ja ho vas dir, sexe sense mitjes tintes. Però no m'has aconseguit transmetre res concret, la veritat. Aquesta vegada no hi ha puntet maco.

Lluis-T dijo...

També veig un pit

Octavi dijo...

Jejeje... I més coses, pot-ser m´he passat, però ja era aixó ja.

Octavi dijo...

Que pretenia amb la imatge:

La imatge central vol ser una polla penetrant i per ende corrent-se. Tal cual. L'acció més universal de sexe. Vaig decidir utilitzar la figura femenina "en ponpes" per similituts visuals (distorsionades, es clar, peró el cul serien les pilotes i els braços el glang) i per ser el mes primitiu, per darrera, res de mirar-se les cares (on s'ha vist!). Tota la resta es carn, feta a troços de sexe (Encara que, per exemple la vagina central, no ho es en realitat).

L'abstració vol sumergir al que mira en un univers de carn, directament sexual però alhora que sigui una mica ... extrany, una mica... perturbador... o... be, no se com definir-ho. Però calent. Familiar.

Dixit.

Damián Costa dijo...

Bien... antes de que se haga recuento... y como la semana pasada... voy a dar mi voto...

Mi voto es para Cristo... me explico... entiendo "perfectamente" la foto del Octavi (lo pongo entrecomillado porque seguro que no es así)... entiendo incluso desde donde está "dirigido el plano"... entiendo el pene, los testículos, el orificio de entrada y lo que lo rodea, la explosión de "felicidad" y la calidez que se le ha dado a todo... pero me parece que me lo das todo un poco explicito... no me sugiere nada para "después"...

En cambio la de Cristo sí me sugiere un después... y además me lo sugiere, no me lo muestra... lo que puede venir después llevo como media hora imaginándolo y se me han ocurrido 20 situaciones diferentes que me han puesto cachondo (mi compañera de la mesa de al lado ya no se atreve ni a mirarme)...

Sabéis que no puedo entrar en cuestiones técnicas porque todos sois fotográfos (profesionales o no) más cualificados que yo y lo que yo pueda decir ya se ha dicho... pero de contenido me quedo con Cristo... me sugiere... me hace imaginar... y empiezo a ver a todas mis compañeras de trabajo en la pose de levantarse su falda mostrándome, poco a poco, la media de rejilla, el tanga o la braga, el vientre liso, el vello púbico... Y hay alguna que no me importaría que me enseñara todo eso...

Lo siento, Octavi: MI PUNTO PARA CRISTO.

Lluis-T dijo...

Damià, que esto es un blog público, ves a saber quien se va a leer esto...jeje

cmntez@gmail.com dijo...

Hòstia Damià! Me has dejado sin palabras y eso es dificil, te lo aseguro.

Octavi dijo...

jejeje Damia, hoy las chicas de tu curro te verán con otros ojos...

Pues creo que de momento hay empate!

Evinchi dijo...

Yo no puedo votar, pero eso de que la foto de Octavi no tiene un después..... ¡con tanta cosa donde agarrar!

Octavi dijo...

Di que sí evinchi!!

Y una cosita Damián, pa mi que no te has leido el reto... Sexo. No sugerir, ni eortismo ni mariconadas. Sexo.

Dixit.

Evinchi dijo...

Eso, sexo....y pa mi que hay poca participación para tan interesante tema, debería haber una segunda ronda (o tercera),,,,,