10é Repte "l'inici del viatge"

martes, 9 de octubre de 2007

Com diu en Lluís, amb la seva modèstia característica: "està malament que sigui jo qui ho diu, pero..."

Ja tenim guanyador del nové repte!

Per la desena edició! Tenim una incorporació estrella, un d'aquelles fitxatges nadalencs (ja sé que encara falta per Nadal, és una metàfora! que esteu molt "puntillosus" ultimament!) que fa remontar un equip en hores baixes, tenim un nou mag de l'imatge en joc:

SERGI vs. MARÇAL

l'inici del viatge

i la classificació general està apretadeta!(que si jo no ho actualitzo no ho fa ningú!)
  • Arnau 2
  • Ismael 2
  • Lluís 2
  • Cristo 1
  • Damià 1
  • Sergi 1



16 comentarios:

Evinchi dijo...

Hola Isma, te he visto por mi blog, jajjajaa. ¿tú no entender?. Pues si visitas el blog de la tipa no veas, puf.

;) Besitos.

Octavi dijo...

Collonuts els reptes....

Si puc, m'agradaria participar en algún... Ja cercaria alguna cámara... encara que fos amb el móvil.

M'agraden molt els vostres blogs, m'agraden tantes inquietuts i tanta creativitat!!!

Ea!

Lluis-T dijo...

Octavi, benvingut!!!! Soplo de aire fresco, cojones. Que estamos tos mu amuermaos. Moltes gracies pels comentaris, bons o dolents, a favor o en contra, però més que benvinguts.

I sobre participar, pos si hem toca reptar a mi tu estàs primer a la llista, es clar que si...

Octavi dijo...

Contra tu?!?!? Eh.... Vale.... Que creus...? Que tinc por????

DONCS SI! Qué pasa!

Vinga, agafa el guant que poso la cara!!

isma dijo...

res....octavi....si vols guanyar nomes tens que proposar el repte"oniric"...fijo que guanyes de calaix!.
no sus enfadeis nenes...jejejej

Octavi dijo...

Quines normes hi han pels reptes? Em refereixo a poder retocar amb Photoshop, etc....

Doncs a mi els onírics em van agradar i molt!

Octavi dijo...

Per cert, sabeu d'alguna web on pugui penjar fotos per el blog, es que ho faig amb el imageshack, però li costa de carregar....

Lluis-T dijo...

Octavi, pots fer el que et doni la gana, llibertat absoluta. Nomès hi ha cuatre regles d'organització. La fotografia es te que penjar com a molt tard el divendres a les 12 de la nit. Si es penja abans ningú pot votar fins el cap de setmana. El diumenge a les 12 de la nit finalitza el termini per votar, per tant el dilluns es declara guanyador. El guanyador, el mateix dilluns, te que triar tema (repte) i persona a la que repta. El retador i retat no poden votar.
ànims i bona llum

Lluis-T dijo...

Ostres, Octavi, no puc més que felicitar-te, has comentat quasi totes les entrades, la qual cosa t'agraeixo profundament. Gracies per el temps dedicat al blog.

Octavi dijo...

M'encanta el vostre blog! Es collonut! I l'altre tb, però està bastant mort...

Evinchi dijo...

Ismaaaaaaaaaaaa. Muaaaaaaaas.

¿para cuando un blog tuyo y sólo tuyo?, con palabritas. :)))))))

Octavi dijo...

Estic ansiosa com una nena de 17 anys devant la seva primera polla!!!

Qué faràn? Qué faràn pero l'amor de Déu!!!

isma dijo...

evinchi: hola tocinilla!!!!jejejej.
pues la verdad es que se me dà fatal escribir y las fotos no es algo que se me de muy bien tampoco...pero....mejor que escribir seguro...
pasate por aqui y mirate las fotos que hacemos y comentalas aunque hablemos en polaco hehehehehe(risilla bruce willis)...te aseguro que nos encantarà verte por aqui.
un beso encanto



para todos los demas: nenes decidle hola a evinchi, que vea que somos educaos....
otro para vosotros....truchas....que soys unos truchas....:)

Octavi dijo...

Jo.... al final xiula que te xiula... No era les 12 la hora tope?

Hola evinchiiiiiiii!

Sergi dijo...

era, era, però vam tenir mogudes al local, i vam decidir per majoria allargar 24 hores mes, ho vaig consultar amb el rival, i avui si que a les 00:00 estaràn les dues fotos, sorry pels fans (o sigui l'Octavi) que esperen ansiosos les nostres obres!

Octavi dijo...

Merda hombre! Jo avui a les 00:00 seré fora. Me cagon tó! Jo vulia veure la primicia absoluta!!

Bé, en quant arribi (Petit poble Italià), sobre les 3-4 ho miro.