Repte CXCIX : Erotisme en B/N

domingo, 26 de junio de 2011

11 comentarios:

Sergio dijo...

One Point, ese vello me parece muy erótico, sobretodo después de que hoy se celebrará el día del orgullo gay :D!

N'Arnau dijo...

El punt va per aquest!No acabo de pillar la pose inferior de la vinyeta...Però ja sigui del dret o del rebés d'evocar erotisme me'n evoca.

Lluis-T dijo...

Punt. comentaris d'aqui una estona

Marçal dijo...

A mi també m'evoca més erotisme aquesta. És extranya la lectura de la cuixa però els elements funcionen.

punt

Grey dijo...

punt i comento les fotus a casa

cmntez@gmail.com dijo...

Punt.

Damián Costa dijo...

Punt.
Tampoc em convenç massa, però veig una mica més d'erotisme.
Crec que falta la "vuelta de tuerca más" que ens tens acostumats.
Pot ser trobo molt estranys aquestes cames a baix. Potser només la part superior era suficient. Pot ser un autorretrat??? Jeje.

Xesca dijo...

Ahir no hi era la foto i ara arribo tard, però bé... Es lo que hay, i el meu vot no canviaria res.

M'agrada força però, per al meu gust, les cames sobren.

Després de passar la tarda d'ahir a la Gay Pride envoltada de tios amb menys pèls que jo, s'agraeix una mica d'alegria... :P

Lluis-T dijo...

una composició un pel extranya, trobo. El B/N com he dit, jo el trobo quasi obligat i tot i que la il.luminació no es tan bona (crec), hi trobo el punt minim d'erotisme que es pretenia.

M'agrada que no hagis tirat per la via habitual de fer alguna cosa més explicita (recordo aquell repte "sexe" on la teva composició era, ejem. millor ho busqueu ara que ho teniu tot ben etiquetadet)

Octavi dijo...

Gracies a tots/es pels vots i comentaris!

Volia fer una doble foto amb erostisme ell-ella, però al final m'ha sortit reinona-raro jojojo!

Pot-ser que amb la primera ja estava, però volia fer una dels dos sexes.

Lu dicho, gracies i a per el repte 200!!

Grey dijo...

Es més erótica clarament que l'altre proposta, i s'enten a la perfecció l'intenció de les dues imatges (al marge de com estiguin posades les cames). M'agrada el B/N sobretot a l'imatge superior (que no el seu contingut. ejem), amb un petit toc "dibuixat"...

Bon repte!