Erotisme en B/N

domingo, 26 de junio de 2011

7 comentarios:

N'Arnau dijo...

L'estampa simpàtica i la negra i el blanc i són...però l'erotisme com que no.Llàstima no hi ha punt.Però aupa la festa!

Marçal dijo...

Masses evidències no erotitzen l'escena. L'atenció de la noia cap a l'espectador li resta ganxo.

Aquesta vegada no.

Damián Costa dijo...

També trobo que falta una mica de passió en aquest petó per arribar a l'erotisme.

Ho sento.

Xesca dijo...

Imma, quan la vas penjar dissabte em vas arrancar un somriure, per la foto divertida i per com havies enfocat el Repte.

A banda de la poca passió/erotisme en la besada, també penso que si la noia (tu?) no estigués mirant la càmera, la imatge guanyaria molts enters.

Lluis-T dijo...

dixit
bon intent però es destila més somriure que no pas erotisme al meu entendre. Com bé s'ha comentat, el fet de mirar a la càmara d'aquesta manera la desvia del tema. També crec que era quasi obligat penjar la foto en B/N. Hi ha masa colors vius.
Bonica estampa!

Octavi dijo...

Bona instantàtia, m'ha arrancat un somriure per la vuelt de tuerc del repte. Bona idea!

Però estic d'acord amb la resta, no té molt d'erotisme.

Salut i bon repte!

Grey dijo...

Penso que no puc dir res que no estigui dit. Trobo molt ben trobat el joc del B/N, pero l'encantador petonet amb l'Iris tot mirant a l'objectiu em resulta més que res simpatic...

Bon repte!