I ara què fem?

lunes, 13 de junio de 2011

18 comentarios:

Lluis-T dijo...

on ha anat a parar l'entradilla d'en Grey? que torni!

Lluis-T dijo...

votacions fins avui dilluns a les 12 nit?

Grey dijo...

L'entradilla està guardada com a "borrador". Retirada provisionalment un cop feta la seva feina de cercar al Lopes, per no induir a error en el repte, però a punt per tornar en quan estigui enllestit... jejeje

Marçal dijo...

punt!

Grey dijo...

T'endús el punt per plasmar un moment molt reconegut per tots nosaltres.

Com a imatge, amb aquest efecte, em dona massa la sensació que es un efecte "postis" pel fet de fer una foto amb poc temps, tot i que puc estar equivocat i tenir una intenció en realitat, però que no se veure...

Però com dic, el moment es doblement adequat, es diu amb el tema i es diu amb el repte. Lo dicho: Punt.

Xesca dijo...

Ostres, m'ha costat una mica decidir-me, però t'endús el meu punt malgrat la sensació de que no t'ho has currat massa.

Punt

Damián Costa dijo...

Punt.

Ja comentaré (que no arribo al llit) però només diré que m'he trobat moltes vegades en la mateixa situació.

en Sergi dijo...

Realment la meva intenció no ha estat reproduir una estampa típica del repte, la realitat és que m'he vist immers en ella.
La setmana passada comento el repte amb tota la meva bona voluntat, però sense cap esperança de ser reptat un altre cop de forma tant immediata. Així doncs la setmana avança sense ser jo conscient de res, i com sempre passen aquestes coses en les setmanes menys tranquil·les, més atípiques i on tot es complica en un moment.
El meu cas? Viatge infernal de Madrid a Barcelona amb ALSA, preparatius per una boda d'un amic, viatge cap a Asturies, boda, etc tot en un poble de costa on amb dificultat tenia cobertura de xarxa GPRS, i quan després d'aquesta locura, arribo al hotel i em connecto a la WIFI per repassar si ha passat res importat, ostia! si estic reptat, i la veritat va sortir sol el I ara que collons (l'insult és aportació de la can lopes) fotem?
Després de molt pensar (com uns 7 minuts, perquè no era qüestió de endarrerir més el tema) vaig pensar que el més natural era explicar-ho tal qual, i després de les peripècies prèvies a la foto varen venir les posteriors, intenta fer la foto, retocar-la minimament, i postejar-la a blogger des de l'iphone (perquè no vaig viatjar pas amb el portàtil, no el necessitaré per res em vaig dir...)
Així doncs la foto justeta, postissa, poc elaborada, poc currada, però en el fons és, i estic content perquè segurament en una altra ocasió el i ara que fem? hauria estat pronunciat per la gent al veure que només hi havia una fotografia participant i no era pas la meva...

Xesca dijo...

Retiro el "...malgrat la sensació de que no t'ho has currat massa."
:S

Grey dijo...

Tot el que has explicat, estaba clar només mirant l'imatge Sergi, fins i tot si mirem que hi ha dos comentaris a la pantalla, i son d'en Luí i meus del mateix diumenge.

Ara però, dins que valoro la teva rapidessa i bona voluntat (has guanyat el meu punt), vols dir que sense el retoc no haguès estat millor i més fresca?

Aaaaaaaah que fasil es opinar cuando no lo has tenio que haser tú...

Lluis-T dijo...

i ara què fem?

Lluis-T dijo...

i ara què fem?

Lluis-T dijo...

i ara què fem?

Lluis-T dijo...

i ara què fem?

Lluis-T dijo...

i ara què fem?

Lluis-T dijo...

i ara què fem?

Xesca dijo...

:O

Doncs Reptar, no?

:)

en Sergi dijo...

Lluis la pastilla!