L'hora de la veritat

domingo, 5 de junio de 2011



12 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

"-Ave María purísima.
-Con pecado concebido".
Després de veure l'anunci de la PlayStation a on un nadó escopit per la força impresa per la seva mare en el moment del part, acaba fotent-se de vell dins del forat, tomba. Dic jo si per la forma que puntualitzi la imatge aniré de cap al confessionari. Procediré amb cautela, puntet.

Xesca dijo...

Entenc l'idea Imma, però no combrego...

El Costillero dijo...

punt!

N'Arnau dijo...

A mi aquests entorns em genren certa grima...S'escau amb el tema i al meu parer la imatge no m'atrau prou com per trepitjar sòl sagrat i dipositari un ciri en forma de punt.S'ha de dir que la "torsadura"(de tort) de la foto senyalant aquella obertura de llum celestial dóna el seu misticisme,però no suficient...

en Sergi dijo...

Tenint en compte que la proposta de per si, albira el meu anticlericisme més profund, diré que a part visualment no aconsegueix enganxar-me, trobo encertat l'aire que respira la foto per dalt, i trobaria bé la fuga sinó fos tant asimètrica (fuga molt més cap a la dreta que cap a l'esquerra) cosa que em dona més la sensació d'error que d'efecte buscat. Per altra banda el Cristu xafarder que apareix entretallat també li dona un aire descuidat. A part que la foto d'en Lluís m'ha remogut moltes coses per dins (si sona cursi però és així...)
Ho sento però no hi ha punt per aquesta vegada.
De totes formes molt bon repte, m'agrada quan es plantejen dues propostes tant diferents com aquesta vegada.

Grey dijo...

tendus el punt, tot i q penso q podria millorar en algunes coses, ja q penso q x la part "cultureta" q tenim alguns cops al repte i q tu encara no coneixes, estas perden algun puntet

Damián Costa dijo...

Punt.

Marçal dijo...

Estic amb la Xesca...
La idea té un fil enganxat al tema però no em convenç.

De totes maneres és un repte amb dues propostes molt bones i ben treballades

Sergio dijo...

Punt fora de temps!

Imma dijo...

Estimats combregants i anticombregants gràcies pels comentaris. La controvèrsia ha estat servida, eh? Tant de bò algun dia pugui fer una foto com l'ha que ha fet en Lluís, un reptaire difícil de combatre. Felicitats! I que desapareguin els confessionaris! de fet, estaven tots una mica destartalats...

Lluis-T dijo...

També s'ha de resaltar la quantitat de comentaris i punts. Gràcies a tots/es

Damián Costa dijo...

Desprès de votar ràpidament aquest matí, vaig a comentar.

El meu punt es deu perque no crec que sigui tant "religiosa" com sembla a primer cop d'ull. La trobo molt opressiva (malgrat l'amplitud) i crec que té un punt de mala maror que m'atrau.
A més enfronta "la foscor" de la part de baix amb "la claror" superior, que té un clar avantatge per la superioritat, i em transporta al moment de la veritat, on dues forces es tensen per enfrontarse en un combat dur.
Podria haver estat la lluita de dues reines en l'escac, o el moment del xoc entre dos exèrcits en el camp de batalla, o el costat fosc contra el camí del jedai (sí, ho he escrit en català) però realment no hi ha res més antic que el bé i el mal en la representació religiosa.