Repte CC - "Repte homenatge"

lunes, 27 de junio de 2011

11 comentarios:

Grey dijo...

Començo amb la primera!!!

Penso que la fotu està dedicada a... en Mark!!!

Has agafat 3 fotus seves, la de la cinta de cassette, l'has posat al plat on estaben els detalls d'un mestre amb els seus coberts, i has demostrat que al igual que en Mark disposa de molts ingredients per "cuinar" un segrest, tú els tens per cuinar l'homenatge a en Markitus!!!

Felicitats i bon repte!!!

Xesca dijo...

Plas, plas, plas!
Óle, óle, óle XDDD
I jo que temia que no s'entengués...

cmntez@gmail.com dijo...

Bo,bo,bo,bo.
A mi m'agrada amb una mica d'oli. I si, només en Marc fa que una cinta pugui tenir més d'un ús.
Ben elaborat si jo fos en Ferran Adrià també compartiria una Estrella tastant aquest "manjar".

Lluis-T dijo...

ens ho ha posat molt fàcil en Grey,
l'estètica detalls d'un metre era fàcil, però "records bons o no tan bons" no ho era tant.
Enhorabona, has aconseguit homenatjar inequivocament la foto que ara llueix a Sant Celoni.
Point.

Damián Costa dijo...

M'ha agradat la idea de no homenatjar una foto, sino diverses.
I crec que has aconseguit prou bé que a tothom li vingués a la ment, molt directament, la foto principal. Les altres dues s'havien d'investigar una mica més (si és que un no té molt bona memòria).

Bon repte.
Llarga vida al Repte Virus-T!!!

Gerard dijo...

Molt bona imatge!!!
Has trobat de manera excel·lent l'equilibri entre les diverses imatges.
De seguida he reconegut l'homenejat, felicitats!!

Imma dijo...

Per mí segueix molt bé la linea d'en MArc, en especial la foto "detalls d'un mestre amb una composició molt ben trobada i molt bona foto.

Felicitats!

Octavi dijo...

Molt bona barreja d'imatges i molt ben trobada la composició!

Trobo que has encertat molt bé el fet de homenatjar diverses fotos en comtes d'una.

Molt bona! Bon repte!!

Marçal dijo...

Jo també vaig estar a punt de fer sortir un robot a la foto de Lost però finalment em vaig fer enrera. Tu has sabut trobar molt bé la manera d'enganxar diverses fotos en una i molt ben lligades!

Felicitats i bon repte!

Marc Arisa dijo...

Eyyyyy m'encanta!!! des del primer moment que la vaig veure estava clar que anava per mi, a mes vas ser la primera en penjar-la i em va fer molta gracia.

Una gran combinació de fotos meves, m'encanta que els "records bons o no tan bons" formin part de "detalls d'un mestre" simulant espaguetis... mmm... que bo... i gran fusió amb "secuestrador" amb toc Bulli :D

GENIAL!!!! I LIKE IT!!!

N'Arnau dijo...

Doncs quin miilor reconeixament que el del homenatjat...Gran síntesi.I com ja faig prou tard,doncs enhorabona Xesca.