L'hora de la veritat

domingo, 5 de junio de 2011



11 comentarios:

Xesca dijo...

Punt!

Aquesta "hora de la veritat" és la mateixa per a tothom, independentment de creences i "otras hierbas"...

N'Arnau dijo...

M'has tocat la fibra...Potser la proposta a nivell compositiu no és original però els fets transcendentals arribada "l'hora de la veritat" hi són...Punt!

Marc Arisa dijo...

No es una gran fotografía técnicament, xo és una foto, tematicament parlant que tenia ganes de veure i de fer algun dia.

POINT!!!!

en Sergi dijo...

Punt, punt, ets un cabró anar tocant la fibra així home, es que vas provocant!
Després dir-te que la foto et sortirà cremada! queden 3 minuts al rellotge i pel que es veu la foto ja porta temps al revelador! ais que ens fa falta tornar a repassar conceptes bàsics... ;D
Discrepo que no sigui una gran foto, trobo que le punt de vista és encertat, potser apropant-se més al punt de vista subjectiu hauria guanyat encara més força, però encertat de totes formes.
Suposo que el fet de veure's tot una mica mogut és perquè la fotografia la vas realitzar realment amb la llum de seguretat, y no la has tintat a posteriori amb postproducció, cosa que encara m'agrada més. I no se que més dir-te, a part de que fent servir un format quadrat la foto crec que hauria guanyat força compositiva (però això ho dic de totes les fotos així que potser no calia...)
He dit ja que tens el meu punt?

Marçal dijo...

A mi també em dóna més bona sensació aquesta foto que em transporta uns anys enrera. Tot i que per mi, l'hora de la veritat de debò era el moment de treure la pel·licula de l'espiral després de l'esbaldit!

L'ambient està molt ben recreat i el punt de vista el trobo molt encertat.

Punt!

Lluis-T dijo...

aix Sergi, que em sembla que fa molt que no esnifes químic!!
Recorda que el rellotge quan arriba a 0 es posa de nou en 3 minuts, així que el temps dels 3 minuts màgics ja ha transcorregut i el revelat ha acabat (és l'hora de la veritat) i "nogensmenys" amb un gran resultat, jaja
Et confirmo que no hi ha pospo en la llum vermella, va ser disparada amb la llum de seguretat.

Octavi dijo...

Punt express!

Lluis-T dijo...

haig de reconèixer que he fet un "ginyo" a tanta nostàlgia que habita a les ànimes fotogràfiques i que això ha pogut decantar més d'un vot... però espero que m'ho doneu per bó.

Xesca dijo...

Has posat el dit a la llaga... Pecador!... Hauràs de passar-te per la caseta de l'escenari de la foto de l'Imma... ;)

Lluis-T dijo...

si no m'he descomptat, i treient els vots fora de termini d'Octavi i Sergi E. crec que guanyo 5-4. Però això ha estat molt igualat! Coincideixo en que està molt bé dues propostes tan diferents.
PErsonalment crec que has fet un enfoc molt i molt bó. Malgrat que combreguem o no, la idea te força i es directa.
En quant a la realització en si jo trobo a faltar un contrast més potent. Potser un trípode també?
La composició fa que la fuga de linees sigui molt forta i li treu atractiu, la imatge em queda com molt llunyana.
En qualsevol cas, enhorabona pel repte.

Damián Costa dijo...

M'ha agradat molt la foto (crec que ha estat un bon repte).
Sempre m'ha agradat les idees de un mitjà de comunicació parlant d'ell mateix (la foto d'una foto, una pel·licula sobre el rodatge d'una pel·lícula, el teatre dins del teatre,...) i crec que aquesta vegada has fet una sencilla foto que comunica molt bé. A més, has tocat fibres (anaves amb avantatge, "picaruel·lo").
M'atrau el misteri de què sortirà a la foto, però no em comunica més enllà (jo no he rebel·lat mai manualment) i m'ha agradat més l'enfrontament que he vist a la foto de la Imma.