i ara què fem?

domingo, 12 de junio de 2011

6 comentarios:

El Costillero dijo...

Carai...
les dues fotos tenen bastant a veure amb el títol del repte.
Punt, però... és una foto?

Marc Arisa dijo...

PUNT m'agrada si senyor!!!

Marçal dijo...

Massa poc fotogràfica pel meu gust...

No hi ha pany!

Grey dijo...

Els dos ullets estàn graciosos, i com a imatge resulta curiosa, però la major profunditat del concepte del contrincat en aquest cas (desde el meu parer), al final m'ha decantat per l'altre opció...

Xesca dijo...

La imatge és graciosa, vull dir que m'entra per la vista i em fa somriure no sé per què, tot i que no acabo d'entendre massa si l'opció és si fer tallat o cafè amb llet...

Ho sento company, no hi ha pany, però no perquè no sigui massa "foto", sinó perquè no arribo a saber lligar la relació amb el tema del Repte.

Ens ho explicaràs, oi?
Gràcies

en Sergi dijo...

la veritat és que només puc expressar-me amb una frase:

mas dejao to loco

i ara cafem?

llàstima de ser tan parca en elements i il·luminació, i (bueno de fet està malament que jo ho digui però...) segurament (bé segurament no! tots sabem que el que diré és cert del tot...)mmmm...
amb un format quadrat hauria guanyat força, perdoneu, però algú ho havia de dir...