Repte CC - Repte Homenatge

jueves, 30 de junio de 2011

11 comentarios:

Grey dijo...

I crec que aquesta fotu va dedicada a... En Cris!!!

Al principi em va costar una mica trobar de qui era, però repasant una mica a la memoria historica, vaig caure en l'imatge que en Cris va fer (i tb era un homenatge) de Madoz, amb aquella gavia sobre fons blanc.

I en el teu cas l'has adaptat al teu estil, amb el que tenim una CRIS-OCTAVI-FUSSION!!!!

Una gavia angoixant, tot sigui dit...

Felicitats i bon repte!!!

Xesca dijo...

A ben segur que mai 2 reixetes de desaigua havien estat tan artísticament tractades.

A mi aquesta no em va costar trobar-hi destinatari, en canvi hi ha un parell que encara no ho tinc clar. Ho confesaré al fil que hi pertoca.

Madoz vs Cris, passat per el filtre Octavi. Bona combinació!

cmntez@gmail.com dijo...

Aquesta és la versió Octavius del repte homenatge a Madoz. És una mescla de Madoz, Hannibal Lecter i els set pecats capitals.
Em "regocijo" a la teva creació.

Lluis-T dijo...

aquesta la vaig veure molt ràpid nuse perquè, però la gabia d'en Cris està present.
Una de les que més m'agrada, Madoz ha muerto i l'ocell també!!

Lluis-T dijo...

l'estètica és bastant "saw"

Damián Costa dijo...

Doncs jo he de dir que no vaig relacionar la foto amb l'original.

Però, malgrat aixó, crec que és un punt a favor, ja que es deu a que realment l'has fet pasar molt pel filtre "Octavius" (com diu en Cris) i l'has fet mol teva.

Tan bon punt vaig sapiguer quina foto homenatjaves, no vaig tenir cap dubte de que estaven relacionades i que has fet un gran treball.

Bon repte.
Llarga vida al Repte Virus-T!!!

Gerard dijo...

Estic d'acord amb el Lluís.
El primer que em va venir al cap va ser la pel·lícula SAW, imaginant un estrany estri de tortura.
Acte seguit i donant-li voltes, vaig caure amb la fotografia del Cris. Tot i que com en altres imatges, segur no n'estava.
Una gran fotografia.
Felicitats.

Octavi dijo...

Efectivament l'intenció era portar una foto del Cris al meu terreny, la que més m'agradava era la de les dues cadires en la foscor (Brutal), però no trobava els elements necesaris per fer-ho. Una altre opció era fer un cos femení nu, però tampoc volia semblar obsesionat (En realitat estic molt més enllà de la obsesió jojojo).

Vaig triar la foto de la gàbia perque crec que (apart de preciosa) es molt de l'estil del Cris, sencillamet complicada i amb un blanc i negre fí i amb bon gust.

Dixit!

Marçal dijo...

Molt fina i molt ben portada al teu territori. Recorda ràpidament a la foto de la gàbia d'en Cris però amb un retoc marca de la casa!

Salut i molt bon repte!

Marc Arisa dijo...

SAW total!!!! i gran homenatge portada al teu estil, molt bon repte si senyor!!!

N'Arnau dijo...

Me "jiñao".Octavi,considero que tens una gran capacitat de generar certa bellesa tètrica.Una foto homenatge molt ben executada.Si senyor.