Repte CLXXXVIII: "The boots are made for walking"

jueves, 31 de marzo de 2011

13 comentarios:

Sonia Arias dijo...

No se pas com superaré jo ara això!
Boníssim! Si no concursés et donaria punt!

Sergio dijo...

No serà per tant, segur que tens una bona idea i em guanyes.

Julia dijo...

Seré la primera..... P U N T O en mayúsculas¡¡¡¡¡¡

Lluis-T dijo...

gran foto. res a dir, nomès que m'ha captivat més el punt de vista que ha fet servir la Sònia. Gran repte de nou

Octavi dijo...

Gol! Una imatge molt divertida i sugerent. Punt express!!

Xesca dijo...

Molt bona!
Res a dir, la trobo genial en tot.

Punt!

Marc Arisa dijo...

A sigut molt i molt difícil...però finalment l'altre m'ha captivat més.
M'ha encantat la idea, la execució i el resultat de l'efecte, però trobo que al jugar amb la fantasia, irrealitat, per mi, t'ha faltat jugat amb els mateixos aspectes, amb la llum i el color. Potser donant mes lluminositat a la foto i colors mes vius, hi falta un toc màgic de llum i color.

Però la veritat es que és una grandissima foto i és genial, quan la vaig veure vaig pensar, ho te xungo la Sonia.

Molt bon repte!!!
No hi ha pany.

cmntez@gmail.com dijo...

Bona feina els dos però hem quedo amb aquesta per lo impactant de la imatge. El títol va fer recordar-me de la cançó de la Nancy Sinatra i de fet m'esperava alguna per l'estil.
I continuo amb la cançoneta al cap i aquesta foto té el "vacileo" aquell que retinc d'ella. La foto de la Sonia m'ho ha posat prou difícil, transmet un "rotllet" molt primaveral i molt suggeridor capaç de fer-me oblidar el "These are made for walking" i jeure.Olé, to lo verde!

Damián Costa dijo...

Puntazo. MENUDAS FOTOS LAS DE ESTE RETO!

Marçal dijo...

Molt divertida i ben realitzada! Impactant!
Punt per tu!

Gerard dijo...

Boníssimes les dues fotos!!1. Us ho heu currat molt.
El meu punt va per tu, per la genial idea que has tingut i portat a terme.
Tot i que realment en donaria la meitat si es pogués a cada un.
Felicitats!

Gerard dijo...

Boníssimes les dues fotos!!1. Us ho heu currat molt.
El meu punt va per tu, per la genial idea que has tingut i portat a terme.
Tot i que realment en donaria la meitat si es pogués a cada un.
Felicitats!

Grey dijo...

Molt xula, molt divertida, i molt molt de l'estil que més em va a mi.

Técnicament impecable, però no et vaig votar senzillament per la bocanada d'aire fresc que vaig prendre en veure l'imatge de la Sonia.

I en part també perque ja guanyaves, i valia la pena en aquest repte repartir els punts...