Repte CLXXXVI: "Quietut"

sábado, 19 de marzo de 2011

10 comentarios:

Lluis-T dijo...

molt bon tractament de la imatge!

Sergio dijo...

Quasi respiro la humitat d'aquest tranquil ambient, però no hi ha point... en Marc ha fet molt bona feina

Julia dijo...

Punto matial antes de trabajar¡¡¡¡¡

cmntez@gmail.com dijo...

Tota una postal. Punt!
Per cert allò que et vaig comentar ho deixem per la propera setmana. Aquesta setmana treballo... fins i tot el "finde"!.(l'exclamació no és d'alegria)

El Costillero dijo...

Punt!
la cervessa em dóna més sensació de calma, però no pas de quietut.
El silenci dels carrers quan ha acabat de ploure sí que és impactant i paralitzador.

Marçal dijo...

Certament de quietud sembla que n'hi ha i molta!!! Bona foto tot i que si hagéssis pogut trobar un encuadrament o només es veiés el passeig sense agafar tant els laterals, m'hauria agradat més.

Xesca dijo...

La veritat és que no és massa habitual una estampa així d'una de les principals artèries de Vilassar sur Mer, i menys a quarts d'1 del migdia.
El fet de que no solament no hi hagués persones al passeig sinó tampoc cotxes circulant als laterals, va ser el que em va fer no reenquadrar-la (ni penjar una de les que havia fet pel Repte instants abans al cementiri).
Calma chicha total... ;)

Moltes gràcies pels comentaris i per els vots.

El vot d'El Costillero esta fet fora de temps, per tant hi ha empat i crec que guanya en Marc.
Si us plau, que algú ho confirmi (que jo no domino massa el tema).

Moltes gràcies!

Marc Arisa dijo...

Sembla ser que si que hi ha empat. però nose com es pot desempetar... Tu tens mes vots així que segurament guanyes tu.

Que algú ho confirmi

Lluis-T dijo...

Hola
Ha estat dificil. Hi ha empat perque el vot del costillero està fora de termini. Així doncs he anat a buscar el vot de qualitat, com que ha votat poca gent, el darrer guanyador del repte que ha votat era jo i per tant el meu vot era pel MArc i per tant en Marc es el gunyador. A reptar!

Grey dijo...

.........................................................................................................................

Penso que amb això, està tot dit... ;)