Repte CLXXXV: "Quietut"

viernes, 18 de marzo de 2011

7 comentarios:

Lluis-T dijo...

punt
refrescant, i presa un dilluns a la platja, quietut

Sergio dijo...

Punt!

Composició magnífica: Tensió i equilibri

Julia dijo...

Marc me encanta tu foto, pero después de la tormenta viene la calma, y la imagen de Xesca representa esa fantásticamente la quietud......

Marçal dijo...

Doncs jo li trobo altres coses abans de la quietud...
Refrescant, textura, color, joc, són paraules que em vénen al cap abans de la quietud. Tot està bé però am la quietud no m'hi lliga massa. Potser perquè no m'agrada la cervesa!

Xesca dijo...

Mmmmm... A mi no m'agrada la cervesa... M'encanta! :)

Però bé, bromes a banda, no és precisament "quietut" el que em suggereix una birra fresqueta.

La foto és fantàstica. Si la miro fixament gairebé que veig regalimar l'aigua vidre avall.

Aquest ha set un Repte força humit per les dues parts, eh :)

Enhorabona. Bon Repte!

Marc Arisa dijo...

Doncs el tema no es que la birra, per si sola, doni "quietud", sino el fet de prendre's una cervesa. En el meu cas crec que quan millor senta una cervesa es després d'una bona jornada de feina, després de l'estres, després d'anar amunt i avall, després de passar hores al cotxe per causa de caravana... i per fí poder-te sentar i prendre't una bona birra fresqueta... "Quietud plena i merescuda" aquest seria el lema.

Grey dijo...

La confusió de termes entre "quietut" i "calma", que tan units van, penso que es el que ha impedit que guanyessis davant d'una imatge més directe.

entenc perfectament la teva sensació de "quietut"...