Repte CLXXXVII: "Disperseu-vos"

jueves, 24 de marzo de 2011

5 comentarios:

Marçal dijo...

Brutal la expressió de fúria desmesurada del mosso. M'agrada la idea i la proximitat en el punt de vista, com si fóssim nosaltres mateixos els que no sóm benvolguts. Tot ho trobo molt bé excepte l'esquerdat del vidre. Trobo que no li feia falta i justament aquest detall m'ha fet decantar per la foto del Sergi.

Curiós de saber com has aconseguit el mosso! o la disfressa!

Bon repte igualment!

Lluis-T dijo...

enhorabona, aquest ha sigut un repte on m'ha costat decidir-me. Haig de dir que quan he vist la teva foto he pensat que en Sergi ho tindria difícil. La expresió de ràbia és boníssima i a mi personalment el recurs de l'òptica trencada m'agrada: foteu el camp cabrons! no se si és un uniforme de veritat, però t'ho has currat.

N'Arnau dijo...

Molt bona Marc!El punt de vista el trobo d'allò més simpàtic i l'escena completament creïble...No és que m'hi hagi trobat sovint però la reconec.Llàstima que allà on hi reconec un d'aquests em genera cert no-se-què i tendeixo a anar cap a l'altra banda.Aquest cop no hi ha punt.

Xesca dijo...

Marc, quan la vaig veure recient penjada em vaig acollonir a tot color.

És molt bona la fotu, encara que sigui una recreació (espero...), però la d'en Sergi em sembla més ajustada amb el tema proposat.

Molt bon repte!

Grey dijo...

Entenc la teva intenció quan ens ofereixes aquest vidre trencat en primer plà. A mi de vegades em passa també. Volem aplicar coses noves i millorar i evolucionar, i de vegades no veiem clar que en la senzillessa ja teniem el que calía.

L'interpretació, el punt de vista subjectiu i el vestuari eren ja de per si el punt fort de l'imatge...