Repte CLXXXVII: "Disperseu-vos"

sábado, 26 de marzo de 2011

12 comentarios:

Marçal dijo...

Una lectura ben explícita del tema de la setmana. M'agrada el lloc escollit, el blanc i negre potent i el format de la foto. Potser no m'acaba de fer el pes, la forma circular quasi perfecte que conformen els individuus que fugen (de no se sap ben bé què).


Té un atractiu visual que no deixa indiferent i és per això que et dono el punt.

bon repte!

Syl_Miranda dijo...

M'agrada el blanc i negre, la gent representant un joc i l'acció de dispersió és més clara.

punt

Lluis-T dijo...

ni que nomès sigui per la feina de trobar a la gent que es presti a "l'acting" ja te mèrit.
M'agrada sobretot el punt de vista elevat i la sensació de dispersió que es llegeix en cercle. El tractament em recorda a una escena de "walking dead"
Punt!

cmntez@gmail.com dijo...

Em sugereix molt més l'ordre del títol per la seva composició i contrast. Punt!
Aprofito per disculpar-me per no haver anat divendres però em trobava enmig de la fira havent sortit d'un refredat i necessitava descansar.

N'Arnau dijo...

Salutacions colegues!Coincideixo majoritariament amb els comentaris anteriors.A destacar la forma de grafisme emprat i la disperssió pensada a lo gran...Tipus meteorit Armageddon mínim.Un esment especial pel bonic tapís que genera aquest paviment com a marc de la foto.

N'Arnau dijo...

Per cert!El punt aquí es queda.

P.D.:
Parlo en nom dels al·ludits quan et dic... Cristòfor quedes disculpat.

Xesca dijo...

Realment difícil decidir però a la teva fotu fins i tot les rajoles semblen dispersa-se, així que el meu vot és per a tu. A més, m'agrada molt el to dramàtic que li aporta el blanc i negre.

Estic amb en Lluis en això del mèrit de trobar a gent que s'hi presti. Ja ens explicaràs que els dones, ok? ;)

Gerard dijo...

Bufff,
m'ha costat molt decidir-me però finalment he optat per aquesta opció. El contrast elevat de la imatge, la trama que ofereix el terra i aquest "campi que pugui" representat m'han convençut, no només per la idea sinó també per la forta càrrega estètica que li has sabut donar. M'agrada molt, Felicitats.

Gerard dijo...

Bufff,
m'ha costat molt decidir-me però finalment he optat per aquesta opció. El contrast elevat de la imatge, la trama que ofereix el terra i aquest "campi que pugui" representat m'han convençut, no només per la idea sinó també per la forta càrrega estètica que li has sabut donar. M'agrada molt, Felicitats.

Marc Arisa dijo...

FELICITATS!!! una gran foto i un gran repte!!!
A mi també m'ha molat molt.

Sergio dijo...

Tenia un plan per fer aquesta mateixa foto amb un sol figurant repetint-lo varies vegades en photoxop, pero al final hem va fallar el plan i vaig haver d'aprofitar als amics amb qui feiem una barbakiu al día següent. ;)

Penso alguna cosa i Repto abans de la nit.

Gracies pels vots!

Grey dijo...

I l'ombra del piano que cau? XDDDDDD

M'ho sembla a mi o t'has inspirat una mica amb el format i composició en la fotu que va fer l'Imma del contenidor de reciclatge?