il·lusions abandonades

jueves, 3 de marzo de 2011



11 comentarios:

Lluis-T dijo...

això si que es puntualitat penjant la foto...

Trataguion dijo...

4 comentaris en una fotu sense vot...

Trataguion dijo...

I a l'altre fotu nomes 1...

Trataguion dijo...

Podria resultar tendencios... XDDDDD

Xesca dijo...

Ja ja ja!
Què bo :)

PS - Sento desequil·librar l'equil·libri... :P

Marc Arisa dijo...

M'ha agradat el toc undergraund que crees amb el maquillatge i la relació que te això amb el títol del repte, però aquest cop la nostàlgia de les il·lusions de la Xesca m'ha commogut més.

No hi ha pany.
Bon repte.

Sergio dijo...

Brutal els colors, la posta en escena, la historia que hi ha al darrera i la frescura que respira tot plegat.

Gran entrada al repte!

PUNT!

Marçal dijo...

Per expressiva, colorista i amb emocions que han quedat molt ben plasmades, punt per tu!

Felicitats en aquest primer repte! Salut!

Gerard dijo...

Benvinguda Sònia,
m'agrada la teva proposta però m'ha arribat més la de la Xesca.
Trobo molt encertada la utilització del color però el maquillatge em sembla un pel excessiu per permetre'm entrar dins la teva història.

No hi ha punt però et felicito per la imatge i per introduir nous punts de vista al repte.

Lluis-T dijo...

Felicitats pel repte!
no he vist cap comentari interpretatiu de la història, així seria més fàcil: "tal i com fulanitu ha dit...".
En qualsevol cas i en espera de que ens expliquis el què, jo veig més que il.lusions, desil.lusions. Innocència perduda, el pas del temps, un amor.
La imatge te força interpretativa i has aconseguit representar la idea en un díptic que sigui dit de pas funciona molt bé. No és fàcil sintetizar i enllaçar històries en dues imatges, jo al menys sempre m'en vaig cap a 4.
Molt bé per l'ús del maquillatge,sempre es una feinada!
PUNT!

Xesca dijo...

Com ja he dit a la meva entrada: Perdoneu però fins avui m'ha estat impossible trobar una estoneta per a comentar.

Sònia t'ho has currat molt, i m'agraden força els colors i el punt dramàtic de la teva proposta, tot i que no acabo de lligar una història que em porti al títol del Repte, que a ben segur la hi ha, però ja saps que jo sóc bastant simple i em perdo molt en els terrenys de la conceptualitat.

Ens explicaràs quelcom de la teva imatge?
Gràcies!

Bon Repte!