Repte CLXXXVIII: "The boots are made for walking"

sábado, 2 de abril de 2011



13 comentarios:

Julia dijo...

Sonia, no te tengas a menos, tu foto es fantástica......

Lluis-T dijo...

Punt!
ha estat difícil, una setmana més les dues imatges tenen un gran nivell. M'he decantat per la teva perque em transmet una sensació de moviment i d'alegria que crec que lligan prou bé amb el titol del repte.
Però no abusis del díptic, eh!

Marc Arisa dijo...

Finalment PUNT per tu!!!
A sigut molt i molt difícil...
M'ha encantat. no tinc res dolent a dir.
El color i aquest toc una mica lomography q te es genial, i m'agrada molt la pulcritud de la composició i la llum amb aquest toc alegre i somiador.

Xesca dijo...

Molt maca Sònia.

Tot i que el meu punt vagi per en Sergi, comentar-te que a mi també em transmet aquesta sensació d'alegria de la que parla en Lluis i em dona molt bon rotllo.

Felicitats per el Repte!

Marçal dijo...

El punt ha estat pel Sergi però ha costat molt! La teva foto té una frescura i un aire de llibertat encomanadís!
L'ajust de color i contrast m'ha agradat molt.

Un gran repte. Felicitats !

Grey dijo...

espero comentar, pq tinc coses a dir, xo tot i tenir contras point telefonic per tu

Gerard dijo...

Com ja he comentat, he trobat boníssimes les dues imatges. Si es pogués us repartiria el meu punt.
M'agrada tot de la teva imatge però he hagut de decidir.
Felicitats pel nivellàs de repte!

Sergio dijo...

Una foto boníssima Sonia, els colors están al seu punt, trobes una gran combinació entre calids i freds al cel i els dos "destellos" a la lent fan que transmeti moltissima calma.

M'ha fet gracia que les botes que retrates son unes vans, marca de bambes que jo també he fer servir a la meva foto :D

L'únic dir que el tema diptic no m'agrada abusar, però per un tema personal: crec que quasi sempre la foto s'hauria de poder resoldre amb una sola imatge.

Molt bon repte i repto en breu!

Sonia Arias dijo...

Hola!

Moltes gràcies per tots els comentaris.

A la foto volia transmetre que les botes són per caminar i no per volar...Fent veure que sóc una somia truites i que m'imagino "caminant pel cel"...

I pel que fa referència al díptic ho faig com una cosa natural meva, sempre explico històries a partir de més d'una imatge, díptics, tríptics inclús sèries de quatre. La veritat és que en la pròxima ocasió "reptil" si que em posaré com a repte fer una única foto.

I per últim felicitar al Sergio!

admin1 dijo...

voto a aquesta foto!!

admin1 dijo...

voto a aquesta foto!!

Lluis-T dijo...

hola admin1,
qui ets?
vols participar?
coneixes les normes?
salutacions

Grey dijo...

Vaig votar per la teva imatge per la sensació "fresca" que em va aportar, però com t'ha dit en Sergio, a mi tampoc m'agraden massa les seqüencies d'imatges.
Trobo que el mérit està en saber dir tot el que vols en una sola imatge, i en el cas de fer-ne servir més d'una, es perque realment aportes una info adicional que no era possible aportar en una de sola. I tot i així, valorar si de debò cal donar més informació o deixar la cosa tal com queda amb la 1ª imatge.

Ara, el punt t'el vas endur perque certament em vas fer respirar...