Repte CLXXXIX: Whe are the champions

domingo, 10 de abril de 2011

15 comentarios:

Xesca dijo...

M'agrada molt l'interpretació crítica que has fet del tema.
Realment ells son sempre els guanyadors, i ara mateix, més que mai.

També m'agrada molt la profunditat de les imatges, els reflexes nets en els vidres, que t'obliguen a mirar més enllà.

Com a contrapunt, i per dir alguna cosa en contra, no m'agrada massa la col·locació de les imatges. No sé com ho hauria sol·lucionat jo... Potser un vinyetejat o uns perfils que les separés... No sé.

Punt!

Sonia Arias dijo...

I al igual que la Xesca jo també opino igual de la disposició de les fotografies. Haguessin guanyat amb una mica d'espai entre elles i potser col·locades una al costat de l'altre en horitzontal.

Però tot i això et dono el punt per "anar més enllà".

Marc Arisa dijo...

PUNT!!!!
Tot i que com a foto no es una gran foto, el concepte i la critica es el que fan que aquesta sigui guanyadora del meu vot.
I per desgracia es la puta realitat.
estic d'acord amb que la col·locació de les imatges no afavoreix.

A sigut difícil.
PUNT!!!

cmntez@gmail.com dijo...

Punt! Veient això em bé al cap aquell film... ElS colorS del dinerS... Doncs jo trobo que la presentació és correcte i esclafadora tal i com si d'un retrat es tractés. Com dos logos han sigut imposats sense mereixes el respecte de ningú mitjanament esclafat per les ironies d'aquesta gent. Títol i imatge desperten un somriure resignat i breu. Acabo de veure Gladiator i per un moment he volgut ser Màxim però com mor al final, he decidit anar-me'n al llit. Potser amb la propera entrega de Batman m'animo a patejar el cul a aquesta colla.

en Sergi dijo...

Val, si pretenc votar quan tingui temps per fer-ne un comentari prou extens per no desmereixer la foto, em passarà el de sempre, així doncs voto per tu VOTE4OCTAVI i demà crec que tindré una mica més de temps, perqué tinc varies cosetes a dir sobre les fotos (bones i dolentes) i comentaré també la d'en Spin!

apali doncs, sembla que guanyaràs de carrer aquest cop...

Gerard dijo...

Punt!
Molt encertada la reflexió, i més amb els temps que corren.
Bon repte.

G.

Gerard dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marçal dijo...

Bona crítica Octavi!
M'agrada més la idea que la realització. La col·locació de les dues fotos no la trobo encertada però no per això, deixen de tenir la visió que tu tenies el cap i que crec que ens ha arribat directament a tots.

punt per tu!

Lluis-T dijo...

sense cap dubte els bancs son els "champions" de la crisi. S'estàn pasant per la pedra a hipotecats, tallant crèdit als autònoms i fent xantatge a l'Estat ( o m'ajudes o et quedes amb el browni i ja ho pagaràs amb diners públics).
Deixant de banda consideracions socials, en contra del que he pogut llegir, a mi m'agrada la disposició de les imatges. Li dona un aire d'esclafament, que és ni més ni menys el que fan els bancs i caixes.
Molt en la teva línea, hi ha molta castanya de saturació i contrast, que també lliga prou bé amb el paper d'aquestes entitats financeres.
Els reflexes, no si ho has buscat expressament, però crec que reforçen la idea d'impenetrabilitat, nosaltres estem a fora, els súbdits, i no veim portes endins, és una barrera.
PUNT

Damián Costa dijo...

M'afegeixo al que ja s'ha dit (per no repetirme: el que anava a dir, ja s'ha dit).

PUNT.

Grey dijo...

punt per la potencia de l'idea, es simple (no com a critica) i arrolladora al mateix temps.

Sergio dijo...

Cabróoon!
Molt bona la idea, si senyor, ells son els putus Xampinyons desde que es va legalitzar la usuara, anomenada crédit, hipoteca o com li vulguin dir.

Molt bon repte!

Octavi dijo...

Gracies a tots pel comentarisi els punts!!

La idea inicial era fer un mini mural amb tot de fotos de bancs, però vaig trobar nomès tres amb entrades semblants (Amb suficient marge a dreta i esquerra, parets fredes, etc), i al final nomès hi he posat dos (Dels més cabrons, però buenu (Amb u) tots son la mateixa #"*#+!!!).

Es demà matí que es fa el nou repte, oi?

Lluis-T dijo...

que no ens enterem!!!!

el nou repte es fins dilluns a les 12 nit (usea(amb u)) ja!!

Grey dijo...

Un 10 per l'idea!

Ben trobat i ben parit la deformacio com d'esclafament d'una imatge sobre un altre...