Repte CLXXXIX: Whe are the champions

sábado, 9 de abril de 2011



12 comentarios:

Xesca dijo...

Que el meu vot hagi set per n'Octavi no vol dir ni molt menys que aquesta no m'agradi. Em passa com la setmana passada deia algú: si pogués partiria el punt.

M'agrada molt l'espontaneitat de l'imatge, i queda clar que son els champions, però l'idea de n'Octavi m'ha semblat prou original.

Molt bon Repte!

El Costillero dijo...

Afoto!
Digo... Punto!

Syl_Miranda dijo...

Punt !

Per mi aquesta frase sempre m'ha donat la sensació de la passió que podem sentir per qualsevol acció. I aquesta foto al dona :)passió d'equip, de grup...

Marc Arisa dijo...

Grandissima AFOTO!!!! xo aquest cop no hi ha punt.

La teva com a fotografia es molt millor, en el pur sentit de: instantània, però el concepte i la critica de l'Octavi m'ha pogut més.

A sigut difícils, molt bon repte.

Julia dijo...

Punto¡¡¡¡¡
Lo siento estoy muy liada y no puedo comentar.....

Lluis-T dijo...

has aconseguit captar molt bé l'ambient a la graderia, inclús s'ha colat un "pelat" a la foto.
M'agraden els bordes sombrejats que fan centrar l'atenció a la part central i en especial al noi del primer plà. Així aconsegueixes que no quedi una imatge dispersa que no hagués pasat d'una foto a la graderia.
L'ús del B/N, però, no el veig clar.

Per cert, quin partit era? fútbol o rugby?

Marçal dijo...

Un gran moment eufòric de la afició que perfectament podria estar entonant el títol del repte d'aqui a un parell de minuts.

Molt ben captada tot i que a mi m'hauria agradat veure-la en color.

Sergio dijo...

Gracies pels comentaris.

Marçal, tus deseos són ordenes ;)

Octavi dijo...

Una foto molt fresca, espontànea, com han dit, i que capta molt bé el fervor del momento. Mola l'enquadre, la perpectiva que l'hi has donat i la profunditat.

Nomès hi trobo a faltar el retoc de PM al que ens tens (mal) acostumats, però el B/N l'hi dona un toc.

Bona foto i bon repte!!

Octavi dijo...

M'agrada més en color!!

Marçal dijo...

gràcies Sergi! A mi também'agrada més en color!

Grey dijo...

Molt bona fotu. Molt profesional.
Molt adient pels dies que corrien durant aquest repte.

Més clàssica i davant l'innovació de l'octavi estaba la cosa dificil...