sin salida

sábado, 12 de febrero de 2011


9 comentarios:

Sergio dijo...

Molt difícil escollir, les dues fotos son molt bones. El concepte de la d'en Ramón es bonissim i està molt ben resolta técnicament. Sense complicanions, directe.

La teva tot i que els ulls del ratolí no acaban de ser creïbles es molt bona, sobretot pel punt de vista forçat i per la disposició dels elements, amb un aire casual però molt ben equilibrada (trobo jo!).

Point!

Marçal dijo...

M'ha agradat veure que la saga continua! La foto és còmica i representa bé el moment. El què em falla, com ja ha dit el Sergio, són els ulls del ratolí. Tampoc entenc el gir que li has donat. Qui podria estar miran des d'aquest punt de vista i amb aquest gir?

Bona feina però la d'en Ramon, m'ha sobtat més.

Salut!

Julia dijo...

Luisito¡¡¡¡¡ Coincido con los compañeros,tu foto me gusta mucho, sobre todo esos ojitos negrooooos.....

en Sergi dijo...

M'agrada que hagis reprès el fil de la conya iniciada per en Marçal.
La composició la trobo una mica desequilibrada, però perquè la càmera estigui en diagonal, això trobo que és un encert, sinó perquè en quadrat crec que hauries guanyat força dramàtica, a part hauries ocultat que la gossa en realitat no li està fent gaire cas al bitxo si haguessis reenquadrat tallant per la dreta.
Entenc el recurs dels ulls blancs (que sincerament no se veure si estan fets a posteriori o són reals) per fer més evident l'element acorralat, però potser amb una mica més de llum a la zona no t'hauria fet falta.
De totes formes molt bona aportació al repte!

Damián Costa dijo...

La veritat és que tampoc entenia el gir de la càmera, però de sobte m'he adonat: és el mateix Lluis que, agenyollat al terra, mira si surt o no el ratolí, que es troba "sin salida" (encara que no calia tanta inclinació, potser).
M'ha agradat el protagonisme animal (tant el que es veu com el que no): t'he imaginat com un Rodrígues de la Fuente modern i urbanita, assegut al sofà de casa, amb el gos de caça al costat, esperant que surti el ratolí del seu amagatall.
Crec que és un aspecte que poques vegades t'he vist fer (potser m'equivoco): una història a darrera de la foto. Normalment, ets un fotògraf més "periodístic" que no "novelista", no sé si m'explico. I aixó m'ha agradat.

PUNT.

en Sergi dijo...

PUNT!
Acabo votant una mica per sensacions no massa racionals al final, perquè aquest cop m'ha passat pel cap comentar però no votar, per el dubte que tenia a l'hora d'entregar el meu vot.

Lluis-T dijo...

estic d'acord amb els ulls, una basura, però m'hi vaig estar barallant durant una bona estona i no veia la manera. Vaig patir amnb tota crudesa les meves limitacions photoshoperas.
Vaig estar dubtant si agafar un encuadre diferent, com sugeria en Sergi Lopez, mostrar nomès les potes, per una estona vaig pensar que narrativament era més interessant, però al final em vaig decidir per una imatge més envolvent, on les potes i el nas augmentesis la sensació d'estar vigilat, sense sortida.

Imma dijo...

Les dues fotos són molt bones, aquesta em sembla superdivertida i m'agrada també la composició i les diferents textures.
Tot i que alhora em sembla que defineix el concepte d'una forma més literal que la del circuit.
Bona foto!

Grey dijo...

A favor: M'encanta veure com tractes de reinventar-te, d'explicar coses, de provar. L'imatge es divertida. M'agrada que sigui subjectiva, encara que sembli raru a primera vista.

En contra: Al marge que el retoc estigui limitat, com tu mateix expliques, no m'ha agradat l'evidencia de l'idea. M'explico, quan vaig veure el titol del repte em va venir el primer al cap el ratoli d'en Marçal, suposo que per la proximitat de la seva serie i pel fet que en Damià també fes servir una imatge seva per inspirar-se. I a l'hora de fer histories, mai et pots quedar amb la primera que et ve (ignoro si va ser la teva primera, però la meva sí), com a minim tal cual. I quan en Marçal va iniciar la conya als comentaris del ratolí, em va confirmar que era una idea evident, i per aixó no puc estar d'acord en dir que l'idea m'hagi convençut...

I no perque les coses en contra ocupin més espai, vol dir que sigui pitjor, només he volgut donar l'explicació "técnica" en la meva materia, que es explicar histories, no pas fer fotus...

Molt bon repte!!!