Repte CLXXXIII "Antigalla"...

sábado, 26 de febrero de 2011

8 comentarios:

Julia dijo...

Felicidades por tu foto Grey, realmente impresionante, me ha costado decidir, aunque opto por la sencillez de la foto se Xesca.

Sergio dijo...

Molt bona idea i molt original com has resol la historia.
Només dir que si el móvil hagues sigut d'un altre color més vistós (rosa?) hagues entés la foto abans ;)

Però tot i així la de la Julia m'ha entrat a primera vista. No point!

Lluis-T dijo...

punt!

Marçal dijo...

Quina treballada! Això ha portat feineta! L'ambientació és molt bona però m'hagés agradat més sense tanta fumissola. Molt pel·liculera i es nota que el photoshop i tu ja us heu donat la mà unes quantes vegades!

De totes maneres, l'exercici de senzillesa de la Xesca m'ha entrat molt bé i li dono el punt.

Imma dijo...

Jolín! com han dit els companys, vaya curre nen! estic d'acord en que l'objecte destaca poc, d'altra banda la foto és com la il.lustració d'un conte o la fotografia de la pel.li d'Oliver Twist de Polansky, que si no heu vist us recomano. Felciitat per la foto però m'ha agradat més la idea de la Xesca.

Lluis-T dijo...

quan vas començar amb això del repte crec recordar que els teus coneixements de retoc eren més aviat nuls. per això crec que aquesta foto te un valor molt gran que demostra el gran progrès que has fet i que al menys a mi em deixa en evidència. A banda de la conya Mad Max, el meu punt es per l'esforç i la progressió, felicitats!

Xesca dijo...

Grey, un repte amb tu sempre és una dura prova, i aquesta vegada no ha estat menys.

Quan vaig veure l'imatge post-nuclear vaig quedar impressionada amb la posada en escena. Amb com havies set capaç de lligar un teló de fons "Fallout" total amb una imatge real en primera persona, i fer que el conjunt funcionés, amb un resultat així de "creible" i d'impressionant.

Si pugués votar, et votaria, però no per la feina sinó per la creativitat ;)

Molt bon repte.
Chapeau!

Grey dijo...

L'idea es més sencilla del que sembla:
Un Smartphone actual al futur, es una antigalla. I per tant em vaig teletransportar al futur amb el meu mobil a fer la fotu, jejeje... Llastima que no sigui un telefon de la Hello Kitty!!!! xDDDDDD

Ha estat menys feina del que sembla. Disfressar-me, integrar-me al mobil, integrar la ma i el mobil, ajustar tonalitats, "fer mes de nit" tot plegat, enboirar, retocar boira i foscors per donar profunditat i poc mes...

lluis, gracies pel vot de l'honor (un 0 sempre es dur) i si, tens rao en el que dius, ni habia retocat mai ni practicament habia fotografiat. Pero no es tant merit meu, com merit del repte. Es una oportunitat meravellosa per aprendre i millorar.

Em fixo en les vostres fotus, els retocs xiuladors, intento imaginar com es fa, i el mes important, ho intento.

Apa, ara li toca a la Xes pringar!!!!