Dona'm UNA ALTRA oportunitat!!!

sábado, 19 de febrero de 2011

7 comentarios:

Lluis-T dijo...

te alguna cosa inquietat aquesta imatge. sembla la safata de canvi d'oli d'algun taller (o la d'una taula d'operacions).
punt per la sensació d'inquietut.
ja explicaràs el que hi ha darrera, tinc curiositat.

Marc Arisa dijo...

Punt!!
Jo també voto per la sensació d'inquietud.
M'atrau molt aquest blanc i negre de gran contrast, que et dona un punt macabre i que crea preguntes de saber si es sang el que hi ha en els tornillos.

També tinc curiositat, explica't.

Xesca dijo...

Punt!

Al meu entendre, rotllo Frankenstein total. No se m'han passat per alt ni els llamps reflexats al fons de la safata per sota dels cargols ensagnats, ni els cables amb les pinces als extrems...
Atmòsfera macabre aconseguida amb un mínim d'elements.
M'agrada :)

Aprofito per a demanar disculpes a tots perquè darrerament estic molt out, i arribo tard a les votacions.

Damián Costa dijo...

PUNTO!
Esta tarde comento, que me voy corriendo!!!

Marçal dijo...

Personalment, veig les intencions de fer una foto de concepte més (i aprofito l'avinantesa) recargolada que la de la Imma. Això m'agrada i la meva lesctura és:

Uns cargols que han sortit d'alguna màquina esperen torn per ser transplantats en una altra com si d'una operació es tractés?

Molt bona però aquesta vegada els valors tonals dels diferents elements se'm barrejen massa i no m'és molt plaent a la vista.

Sergio dijo...

Comento:

Técnicament está molt bé, cada día pujes un graó més, felicitats!

No he entés la idea per "les preses" fins que no he llegit els comentaris que hi ha perqui, crec que el tema Frankenstein es el que l'encerta de plé.
Molt ben trobat, llastima que no ho hagi pillat abans de votar :P

Grey dijo...

Clap clap clap!!! Bravo Xesca!!! Has encertat totalment. La fotu recrea el mite de Frankenstein que penso que toca el tema de ple. De quina cosa ens agradaría més tenir "una altra oportunitat" que de tornar a viure?

I si anem més enllà, els cargols estàn sagnants, amb el que l'interpretació pot anar fins a que l'esperiment ha fallat, i el Doctor espera "una altra oportunitat".

Inicialment l'imatge estaba pensada amb més elements per fer l'interpretació més clara, però a risc de perdre vots, m'ha semblat més interessant "donar una oportunitat" a que esbrinesiu l'enigma.

Aquest clima inquietant i macabre que detecten en Lluis i en Markitus, l'he buscat amb aquest blanc i negre contrastat i alhora fosc, molt a l'estil del primer cinema "gore" en blanc i negre. No he volgut envellir la fotu perque em semblava ja massa. Millor veure l'estrena de la peli que no pas mirar-la quan ja es un classic, en aquest cas.

Soc conscient del que dius Marçal de les tonalitats, però ve "de serie" amb el génere representat.

Sergio, comentaris com el teu son els que valoro més, molt més que no pas un vot. M'agrada aprendre i m'agrada millorar, i no sempre em surt be, però intento sempre fixar-me en les imatges que feu els que en sabeu més, i miro de fer la técnica meva, dins les meves limitacions. Per la meva part intento aportar del que jo entenc més, que es explicar histories.

Gràcies a tots, i seguim...