Desesperació

sábado, 5 de febrero de 2011


14 comentarios:

Sergio dijo...

Punt!

Grey dijo...

Punt express, i m'emplaço a mi mateix a comentar les fotus i les de passats reptes durant la setmana...

Marc Arisa dijo...

Wau! m'ha sorprés. Una visió molt poetica.
PUNT!!!!

cmntez@gmail.com dijo...

Un nota molt bé trobada. Punt!

Marçal dijo...

Molt bé Lluís! Punt per tú! Ja l'he comentat una mica al post de la Júlia.

Imma dijo...

Punt. Cap a on tiro?, em tiro o no?. el joc dels dos plans donen vèrtig i m'ha fet situar "insofacto"

Julia dijo...

Luisito¡¡¡

Felicitats¡¡¡¡¡ La foto es F A N T A S T I C A¡¡¡¡¡¡

La propera espero estar a la alçada¡¡¡¡

Octavi dijo...

Punt expres!

Molt bona foto, fa veritat el dit de "una imatge val més que mil paraules"

Lluis-T dijo...

gracies!
aquesta nit repto

en Sergi dijo...

Primer de tot presentar-me, el meu nom és Sergi López i jo acostumava a participar al repte, fins i tot votava i opinava sobre les propostes dels participants...
De fet presentar-me a part de la conya no està de més doncs veig que tenim nous participants al repte, així que benvingudes!
Com no tinc ganes d'excusar-me per no participar i vosaltres esteu ja farts (jo diria que fins i tot immunitzats) de les meves excuses barates, tiro pel dret i dic:
A primera vista em sembla una foto d'stock (no no vull iniciar cap polèmica segueix llegint...) perquè penso aquesta foto ja li he vist a en Lluís, mmmm... intento fer memòria i no es que ja hagi vist la foto, és que em recorda molt a altres fotos (si a altres en general...) em recorda a les fotos que fèiem a primer de fotografia, i això és bo o dolent? això és boníssim, crec que des de primer totes les fotos que hem anat fent tots els que pel IEFC van passar han perdut alguna cosa de frescura, de ingenuïtat, que d'alguna forma has recuperat a la foto o d'alguna manero jo he trobat a la foto...
Dir que la separació de la foto en dos plans de profunditat la trobo molt encertada (com ja he llegit en algun comentari) perquè ajuda a una lectura fàcil, però si diré que la composició la trobo un pel desequilibrada, la nota està potser massa centrada, però això no són més que les mateixes collonades que ens deien els professors a classe, perquè estan les normes sinó per saltar-les? L'elecció del B/N la trobo encertadíssima, realment hauria aportat alguna informació el color? o senzillament hauria distret del tema principal de la fotografia?
I evidentment trobo clau la utilització del foco i del diafragma obert que ajuda a separar els dos planos, les dues realitats, sens dubte un molt just guanyador al que hauria donat el meu vot.

Lluis-T dijo...

no hi ha stock Sergi, la duda ofende!!

en Sergi dijo...

El meu comentari volia deixar clar que dubtar si la foto era d'stock, no es tracta d'un dubte real, sinó d'un recurs narratiu per dir que en esència la fotagrafia em resulta familiar, en cap moment he dubtat que la foto estigués feta pel repte, així que desofente!

Damián Costa dijo...

Bona foto.
Perdoneu el retard (estava tan fet nyap que no podia ni seure davant l'ordinador).
Crec que la teva foto definia millor que la de la Júlia l'esperit del tema (i del repte): em trobo avessat a llençar-me.
Molt interessant la nota de suicidi que dona el punt que demana el tema: la desesperació. Perque sense la nota, crec que podria haver estat una foto amb moltes possibles interpretacions, però el conjunt amb la nota li dóna tota la significació. És un detall petit que m'ha encantat (diu molt de detallisme que dones a les fotos).

Grey dijo...

A favor: Molt ben representada la desesperació de qui sigui sense veure'l. Bons recursos en general.

En contra: El suicidi com a acte de desesperació està massa trillat.