dona'm una altra oportunitat

domingo, 20 de febrero de 2011


8 comentarios:

Sergio dijo...

Punt! Demà comento

Lluis-T dijo...

Idea directa sense embuts de lectura ràpida i senzilla. Com ja deus anar veint això pot ser un punt en contra per a alguns participants i en aquest cas també ho ha sigut per a mi. (que no vol dir que ho sigui sempre). Tècnicament noto a faltar "canya" de contrast i colors més saturats (crec que aqui un groc més potent li hauria funcionat bé).
El format cuadrat aqui crec que funciona bé.

Una bona foto però no hi ha pany.

Julia dijo...

Punt¡¡¡¡
M'agrada el concepte, la foto es molt directa i senzilla, en aquesta ocasió i comparativament m'arribat.

cmntez@gmail.com dijo...

Aquest cercle menja?! Punt!

Xesca dijo...

Com els companys que han comentat, la trobo directe i senzilla, i això precisament, en aquest cas, no em convenç.
Bona foto però la d'en Grey m'ha arribat més.

Aprofito per a donar-vos la benvinguda a tu i a na Julia. Ho volia fer però he estat molt out i, si no recordo malament, no ho havia fet.

Bon repte!

Marçal dijo...

Per mi, la idea de la foto casa de plè amb el repte. Com ja s'ha dit, senzilla i clara.

No estic d'acord amb el Lluís amb el tema del groc: Si el groc fós més intens, ja entraria en un terreny massa il·lustratiu. Per mi té un contrast correcte. En tot cas, és el negre que potser està una mica contaminat de color, però no moltesta molt.

punt!

Sergio dijo...

Comento:

M'agradat perqué es molt directe i clar, i perque la composició es molt encertada, entra a primera vista. Poder trobo a faltar una mica d'aire al voltant de la rodona fosca per que s'entengués un pel millor.

Grey dijo...

En primer lloc felicitar-te per la "teva estrena real" al repte. Seguidament comento la fotu a l'estil dual que últimament faig servir.

A favor: Molts cops, trobar una manera sencilla d'explicar una cosa, es molt mes complicat que no pas fer-ho de manera més elaborada, i per tant valoro molt aquest punt de la teva imatge.
Com a fotografa 8i personalment obviament), ets una desconeguda aquí. Els que portem temps d'alguna manera ja ens coneixem, i molts cops ja sabem una mica virtuts i defectes que ens caracteritzen. I aixó ho dic perque l'impressió d'aquesta imatge, es que el teu sentit de la composició es força bo. El format cuadrat amb el cercle el trobo encertat i de nivell. Espero que aquesta sigui una de moltes virtuts i ens continuis deleitan a futurs reptes.

En contra: A nivell tècnic, trobo que com diu algú per aquí, un negre més potent ajudaría a donar un toc que allunyes a l'imatge de la seva sencillesa, sense deixar de ser-ho.
I el meu tic amb el que sempre insisteixo. Per deformació profesional, sempre m'agrada trobar que les fotus m'expliquin una historia, a poder ser més enllà del que veig. Em manca.

Molt bon repte i a seguir!!!