Repte CLXXXIII "Antigalla"

sábado, 26 de febrero de 2011

11 comentarios:

Julia dijo...

Punto¡¡¡ Felicidades Xesca, me encanta, ha sabido plasmar con sencillez la esencia del tema, me gusta el detalle del tono sepia, al igual que el fondo de la imagen y el enfoque de la imagen principal, la textura, todo....realmente una antigualla¡¡¡¡¡¡

Sergio dijo...

Punt!

La idea clara i directa amb una foto molt ben composada i d'uns colors molt atractius. La molla em dona una sensació de moviment molt curiosa

cmntez@gmail.com dijo...

Podia haver funcionat tan sols el rellotge però has volgut signar-la amb una molla. Un toc que fa molta gràcia, molt bé. Punt!

Damián Costa dijo...

Punt!
A veure si algun dia puc comentar.

Marçal dijo...

Com ja s'ha dit, una bona composició, llum i joc de profunditat de camp ben plantejats. La molla li dóna el punt curiós que la fà més atractiva. La base texturada també guarneix i ajuda a consolidar i a arrodonir el conjunt de la foto.

Felicitats i punt!

Imma dijo...

M'agrada molt la fotografia, és una antigualla amb aires de joia antiga pels colors i textures. Punt.

Marc Arisa dijo...

PUNT EXPRESS!!!!

Lluis-T dijo...

Felicitats, crec que has triat molt correctament l'element i el tractament, així com l'enfoc critic i la col.locació dels elements. Crec que la molla com bé ha dit en Cris li dona un punt extra d'atractiu a la imatge. No tinc cap "però", però... he volgut donar un punt de reconeixement a en Grey pel que comentaré ara a la seva foto

Xesca dijo...

Moltes gràcies a tots per els comentaris i per els vots :)

Motivada per el Repte vaig fer una sèrie i després em va costar deu i ajuda decidir-me per quina penjar.
Vaig fer algo que no faig habitualment: demanar parer... I va ser pitjor el remei que la malaltia perquè vaig obtenir tantes opinions com persones :S

Finalment em vaig decidir per aquesta perquè el tema de la molla em va semblar que era el toc que feia passar el rellotge de categoria d'"antiguitat" a "antigalla", i m'agradava el caire que li dona l'il·luminació lateral.
La base sobre la que descansa és una altra antigalla perquè és un llibre-catàleg filatèlic francés del 1931. En altres preses es veu la data impresa a la tapa.

En Grey és sempre un dur competidor, i aquesta vegada no ha estat menys.

Lo dit: Moltes gràcies! :)

Grey dijo...

He esperat al teu comentari, per estar segur que habia encertat en la meva interpretació.

Has fet una imatge de diccionari. El rellotge sense la molla seria més una antiguitat. trencat amb ella passa a ser una antigalla. Per tant una imatge que explica la diferencia entre aquests dos termes. Un concepte de nivell. Ningú (a banda de tu) ho comenta i penso que es el gran merit del conjunt.

Per tant no puc dir allò que dic molts cops "em manca una historia", perque la teva imatge es diferent, explica un concepte.

Per posar alguna pega, hagues preferit un altre objecte i uns altres tons, potser perque ja habia imaginat que seria un rellotge o per la meva ment malaltissa i recargolada que sempre intenta girar tots els temas...

Moltes felicitats i sobretot... MOLTES GRACIES!!!

Xesca dijo...

Moltes gràcies a tu Grey, i al Repte per donar-nos l'oportunitat d'aprendre i obtenir opinions desinteressades que ens ajuden a progressar i ens animen a no tirar la tovallola.

Un altre objecte?... Vaig estar a punt de pujar a Montjuïc a fer una foto a un canó, però no vaig tenir temps material, je je.

En quant a la tonalitat ve bastant marcada per el llibre que li feia de suport. És de color ocre. Vaig probar a virar-la a altres tons però, suposo que condicionada per l'original (que ja m'agradava), cap em convencia.
L'únic retoc que té és aquest i el reenquadrament.