Sin salida...

viernes, 11 de febrero de 2011

16 comentarios:

Grey dijo...

Us he deixat comentaris a les fotus dels reptes anteriors fins el de la merda si no recordo malament. Per si voleu revisitar els vostres reptes anteriors i veure el que em van semblar...

Syl_Miranda dijo...

Una colega m'ha donat aquesta pàgina sóc una aficionada a la fotografia. Ara us seguire i fare comentaris dels nous reptes.
Fins aviat :)

Lluis-T dijo...

Gracies Grey, més val tard que mai, llegiré amb cariñu.
I benvinguda Syl_Miranda, espero que t'agradi el que fem aqui i també que t'animis a participar. Si no coneixes la dinàmica del repte et faig un breu resum:
-es presenten dues fotos setmanals, es vota i el guanyador tria nou tema i nova persona reptada.
-les fotos es poden penjar fins dissabte a les 12 nit. Votacions dilluns fins 12 migdia. Proposta nou repte dilluns fins 12 nit.
-el tema es lliure i la foto ha de ser feta durant la setmana (no valen fotos d'stock)
-la foto s'ha de penjar amb el títol del repte, no podem afegir comentaris o canvis de titol (la foto ha de parlar per si sola)
-en cas d'empat te un valor doble el punt de la persona que hagi guanyat un repte més recentment.
Crec que no hem deixo res, si vols optar a ser reptada simplement comenta-ho aqui mateix i entraràs en la roda. Si nomès vols entrar votar i comentar tu mateixa.
fins aviat!

Gerard dijo...

Punt!!!
Després comento.

Marçal dijo...

M'agrada: el concepte el trobo molt bò! Un circuit amb moltes opcions de recorreguts però en el fons, és ben tancat i sense sortida.

no m'agrada: la llum... Tot i que podria tenir una mica més d'intenció, també entenc que el concepte s'explica potser millor amb una llum plana que amb masses cabrioles.

Punt!

Marçal dijo...

Rectifico amb la llum: Aquesta llum no és plana... Ve una mica de contra. Al mateix temps és una llum tova.

Gerard dijo...

M'agrada molt la imatge i la idea d'Interconnexió que representa.
Tants de cables que surten de la placa per tornar-hi entrar, per quedar-se allà mateix!!!. Perquè surten doncs?
Busquen desesperadament una sortida a la reclusió de la placa potser, però acaben inevitablement al mateix lloc permetent que tot funcioni.
Té cert paral·lelisme en alguns aspectes conductuals de la nostra societat.
Em molesta una mica la dominant càlida de la imatge, m'hagués agradat un fons més blanc i uns colors més vius.

cmntez@gmail.com dijo...

Molt ben trobada la relació de significats. Punt!

Marc Arisa dijo...

PUNT!!!

Idea molt bona, i un resoltat bo, tot i que estic dacord amb en Gerard de que m'hagués agradat més amb un fons més blanc i uns colors més vius.

Julia dijo...

Punt¡¡¡¡¡
Comparativament m'agrada mes aquesta foto, molt correcta tècnicament, però hi ha algo que no m'acaba d'arribar.....ho pensaré....Felicitas¡¡¡¡

en Sergi dijo...

Doncs crec que tinc algun tipo d'obsessió malaltissa, però crec que aquesta foto també hauria guanyat amb un format quadrat, més neutre i distant.
A la idea que la gent sembla tenir clara, m'agradaria preguntar, te alguna relació amb la teva feina actual la peça que has escollit per fer la foto?
Potser és molt típic, però la llum del fons no li caçaria millor si fos una mica més freda?
De totes formes un molt bon repte on aconsegueixes sortir una mica del que ens tens acostumats!

Damián Costa dijo...

Creo que esta vez los dos os habéis desmarcado de vuestro tonos habituales buscando evolucionar en algún aspecto: Lluis narrativamente y Ramón técnicamente.
Creo que has hecho una buena foto, técnicamente, pero esta vez no hay punto: la estimulación imaginativa de la de Lluís me ha ganado.
No voy a repetir lo que muchos han dicho por aquí como aciertos de la foto, pero me gustaria remarcar que creo que has hecho un macro cojonudo, contando además que los materiales fotogràficos tuyos (ni los míos) no son como los de las bestias pardas que pasan por aquí.
Una pregunta: ¿lo que veo en el borde derecho de la figura es un ligero fallo de la selección del contorno? A ver si me puede contestar algún crack del fotoxó.

Lluis-T dijo...

doncs jo veig una trampa per ratolins. de fet no veig unaltra cosa, tindré al.lucinacions?

també crec que hi ha un component tècnic d'electrònica. No entenc gens però sembla que els circuits han estat ensamblats de manera que no hi pugui sortir la informació.
Així que tenim un doble sin salida, la trampa pel ratalí i un circuit integrat sense sortida.

Brillant, així és dificil guanyar.

El que no m'agrada és que ho hagis presentat sobre un fons blanc, potser una localització més atractiva li faria gunayar visualment, encara que potser pasaria a ser masa obvi.
El macro està prou bé.
Enhorabona!

Grey dijo...

Kesta nit comentu i reptu q ara escric del mobil . Si algu li ve de gust q es pronunci i el faig entrar.

Imma dijo...

Punt! M'ha agradat el tema que has triat per representar aquest doble sentit de "sense sortida" física i psíquica també, de donar-li voltes a les coses i no trobar-ne sortida.
Felicitats!

Grey dijo...

Per parts:

Syl_Miranda!!! Benvinguda i anima't a participar!!!

Marçal: Ben vist el pel de contra de la llum! Efectivament es així, però no ho sembla tant de primeres perque vaig eliminar les ombres (petites) que sortien del circuit al espai blanc, per donar dimensió pero no distreure.

Gerard i Markitus: La fotu la vaig fer sobre un foliu blanc amb una merda de llum a la feina, i la meva intenció va ser anar per on dieu. El problema es que l'imatge era un pel fosca, i no he tingut temps (ni en tindré) per jugar amb coses més complicades que lluminusitat, contrast i exposició. Es bastnat més blanc i coloridu que a l'original.

Concepte: Heu encertat amb l'evidencia de l'electronica, de base es un sense sortida. El batibull de cables i components es un enrredu per generar una impressió més laberintica, sigui fisica o mental, per tant també rel·lacionat amb el sense sortida. I a més Sergi, efectivament existeix el component personal, el sense sortida d'aquella feina de la que els que em coneixeu més ja heu sentit parlar, molt ben vist! Aixó era més palla personal que no pas intenció d'arrivar. La trampa de ratolins es la teva de palla lluis, XDDDD

Damian: Macro? Que es macro? XDDDDD

Lluis, la localització no es més atractiva perque en aquest cas ho considerava més un desviar l'atenció que no pas un aport valid. La tendencia es a buscar significat a tot el que surt a l'imatge, i en aquest cas no es així...

Gracies a tots pels comentaris/vots...