Vent. Quan l'aire es mou

domingo, 1 de agosto de 2010

8 comentarios:

El Costillero dijo...

Puuunt!

xenia dijo...

m'agrada!!!

punt

Lluis-T dijo...

Una bona ventada, si. Res a dir, nomès que la idea d'en Grey m'ha agradat més.
Nomès afegir que el recorregut visual hem porta directament a la casa, així com el braç en la seva direcció, desconec si amb cap intenció.

Sergio Ruiz dijo...

Punto. La idea está mejor resuelta.

Sergio dijo...

Arribo tard.

No m'ha convençut cap de les dues opcions. La d'en Ramón es massa fosca i costa entendre la intenció. De la d'en Marçal: no entenc gaire la composició i m'ha costat entendre que esta fent el personatge. Tampoc se quina prenda de roba porta.

Si que hi ha vent a les dues, però no acaba de ser el protagonista de les imatges...

Marçal dijo...

La primera idea al fer aquesta foto era poder tenir una noia fent el paperet. No va poder ser i la cosa es va quedar una mica truncada. Pretenia mostrar un perfil del cos d'una noia a través d'aquesta tela que era ventada pel ventilador de la màquina d'esnsulfatar del méu pare...

Sergio! si hi hagúes hagut una noia al darrera, t'hauries preguntat quina prenda era i que estava fent? jejejejeje!

Grey dijo...

L'imatge xula. Una llàstima que et fallés la noia pq segurament haguessis tingut més fans incondicionals (haig d'esbrinar com les enganyeu pq us facin de models... XD). Sens dubte la figura d'una noia reforçaría el que pretenies.
El que em falta es (tots ens repetim amb le snostres palles mentals) una mica de guió, o si hi es entendre'l. M'agrada quan puc imaginar coses que no apareixen a l'imatge, però en formen part.
Felicitats Marçal!!! Fins el proper repte!!!

Grey dijo...

Sergio, si et treus el parche pirata aquest de l'ull potser veuries millor les fotus no? XDDDDD ;P