Repte CLV: "Avall"

sábado, 7 de agosto de 2010

4 comentarios:

Marçal dijo...

En Sergi m'ha dit que si no la penja avui serà ben aviat entrada la matinada o després d'haver dormit.
Apa!

Grey dijo...

Part del que he comentat a la foto de En Sergi també correspón a en Marçal. Acostuma a ser dels que m'ho possen fàcil.

En aquest cas una imatge "fresca" com poques. Adient a l'época. La captura d'un dels pocs moments de les vacances en que vas cap avall, troban-te molt amunt. Colors lluents, optimistes que ajuden a l'instant. Instant precis a més. Un cert toc "espontani". Una sensació de seguiment amb l'encuadrament, com qui atrapa el moment de casualitat.

El fet de ser Grey, m'ha decidit per la proposta de En Sergi. El meu costat més Fosc s'ha impossat al meu costat més Fresc...

Felicitats pel repte...

Lluis-T dijo...

punt express i refrescant

Damián Costa dijo...

punt, express i tard