Repte CLV: "Avall"

domingo, 8 de agosto de 2010

Repte CLV: Avall

4 comentarios:

Sergio dijo...

Mare de Deu, que dificil...

Punt per en Sergi.
Aquesta perspectiva mig girada dóna una sensació espiral molt hipnotitzant.
Mirant amunt veus que estàs molt avall.
A més (com indica la Vane aquí present) t'has de fixar si estàs mirant cap a dalt o cap a baix.

Marçal, la teva també es una gran foto, un altre cop els colors son molt atractius, igual que l'enquadrament, però en Sergi està més avall que el teu personatge.

Molt bon repte!

Grey dijo...

Ja fa anys que funciona això del repte. I en tot aquest temps, vas veient moltes imatges de tots, veus qui acostuma a fer coses que t'agraden, veus una mica quines son les tendencies en els vots...

En aquest cas, s'enfrontaven dues de les meves tendencies, o sigui els autors que habitualment m'ho possen més fàcil, de manera que a priori m'ho havien de posar més dificil...

Parlaré de la de En Sergi: M'ha agradat molt, molt. Una perspectiva que t'atrapa sense remei a mirar més enllà del que miraries amb un altre imatge. Com diu la Vane, allà present, et fa fixar-te en la direcció en que està feta. M'agrada el que m'evoca alhora d'imaginar histories.

El que més m'acostuma a agradar de les fotus de En Sergi, acostuma a ser el profit que en treu de qualsevol localització, objecte, o el que sigui que reflexi la seva proposta. I aquí en tinc una mostra del que m'agrada.

T'endús el punt per mérit propi, en cap cas per demérit del contrincant. Felicitats...

Sergio dijo...

Quina poca participació!!!

Una llastima, amb les 2 peazo fotos que hem disfrutat!

Sergio Ruiz dijo...

Punto con retraso y con la única excusa de mi empanamiento veraniego...

Buena solución al reto. El punto de vista situado justo en el meollo del tema "abajo". Y qué se suele hacer desde abajo? mirar hacia arriba, muy bien Sergi. Y disculpad el retraso.