Déjà vu

viernes, 27 de agosto de 2010

7 comentarios:

Marçal dijo...

Com que al comentari que he posat a la Xesca ho he barrejat tot, em permeto enganxar el mateix aqui...

Jo que pensava que a aquestes hores no seria pas el primer en comentar...

Curiosament el dos heu anat a fer una foto d'una composició i semàntica molt semblants. Les dues estan molt ben treballades i costa decidir-se.

L'efecte "dejà vu" de la Xesca, introduint un album on hi apareix l'escena que al mateix moment viu ella, és una mica més tronat que el del Sergi, que ho fa a traves d'uns miralls que van fent l'efecte de repetició i que trovo més innovador.

Li dono per aquest petit detall, ja que les dues estan molt bé, el meu punt al Sergi.

Lluis-T dijo...

realment ha estat dificil triar, més veient una aproximació al tema tan similiar, com a minim en aquest concepte de bucle. Crec que la imatge te més tensió, per una opció més reflexiva de la Xesca. Podria ser aquesta sensació d'aixecar-se al matí pensant que els dies son tots iguals, rutinaris...el fet de trobar-te cada matí al mirall i fer-te aquesta pregunta. Bona imatge.

cmntez@gmail.com dijo...

Punt!

És veritat que totes dues imatges mereixen comentari.
Voto pel déjà vu de l'Espín. M'agrada la sensació d'acció, de transportació i rar comportament que no et deixa indiferent com el déjà vu.

Xesca dijo...

Felicitats Sergi! :D

Ara que ja s'ha tancat l'hora de les votacions i que per fi puc parlar, Sergi, t'he d'explicar que quan vaig entrar per a penjar la foto i vaig veure la teva, em vaig quedar a quadres perquè la meva primera opció també va ser un mirall però no m'acabava de convèncer el resultat.
En canvi, tal i com ho has enfocat tu, m'agrada molt perquè permet veure la cara de sorpresa/paranoia del subjecte.

Per cert... On és el personal?

Lluis-T dijo...

Xesca, no ens desesperem, jo crec que hi ha una relaxació estival evident. Molta gent encara està de vacances o encara aterrant. Estic segur que al setembre tornarem al nivell de participació normal.
Vinga, anem cap al següent repte!

en Sergi dijo...

point!

Lluis-T dijo...

ep! nou repte si us plau!