Repte CLVIII - "Déjà vu"

viernes, 27 de agosto de 2010

4 comentarios:

Marçal dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marçal dijo...

Jo que pensava que a aquestes hores no seria pas el primer en comentar...

Curiosament els dos heu anat a fer una foto d'una composició i semàntica molt semblants. Les dues estan molt ben treballades i costa decidir-se.

L'efecte "dejà vu" de la Xesca, introduint un album on hi apareix l'escena que al mateix moment viu ella, és una mica més tronat que el del Sergi, que ho fa a traves d'uns miralls que van fent l'efecte de repetició i que trobo més innovador.

Li dono per aquest petit detall, ja que les dues estan molt bé, el meu punt al Sergi.

Lluis-T dijo...

Ep, hola he tornat de vacances i disculpeu per no haver participat, però realment no tenia conexió enlloc.
Bé, el meu punt va per tu Xesca. M'ha sorpres que hagueu triat una aproximació tant semblant, però m'ha agradat més aquesta visió per darrera i on la lectura de la imatge s'en va fàcilment al bucle. Desconec si te algun significat la imatge de la dreta del llibre de fotos, però m'ha semblat que era com tornar a reviure algun viatge.
Punt

cmntez@gmail.com dijo...

Felicitats per la imatge i l'efecte aconseguit però la sensació de déjà vu l'entenc com una "averració" mental i l' associo més a un moment de bogeria, d'estranyesa, paranoia, de fallida mental, vaja.