Repte 154: Vent. Quan l'aire es mou.

sábado, 31 de julio de 2010

5 comentarios:

El Costillero dijo...

Marçaaaaaal!!

Marçal dijo...

Ho sento molt!!! Ahir em va fallar la figurant i tot es va anar complicant... Ho sento!

Lluis-T dijo...

Punt. M'agrada aquesta idea de capturar l'aire, ben aconseguida amb aquest confeti en moviment. La linea entre l'espai i el pot es molt súbtil, cosa que en la meva opinió reforça la idea.
Tons freds, propis de les ventades de la tardor.
En contra, l'enquadrament, amb el pot al mig, no ajuda.

Marçal dijo...

És una llàstima que la participació hagi estat tant escassa. Vacançes? Sigui el que sigui, entrar i deixar una ratlla no demana més d'un minut...

Dit això, gràcies als que heu votat! ha estat un repte extrany i em costa analitzar el perquè. Ramón, la teva foto com algú ja ha dit, té una intenció molt bona però costa una mica de llegir-la ja que la il·luminació és escassa. Has fet un gir a la idea i això esta molt bé.

A veure si a la propera que ens trobem tenim més opinions.

Salut!

Grey dijo...

Bàsicament, el problema va ser que de tot l'estiu, dissabte a la tarda li va donar per ser l'únic día núvol. I fent proves per veure com movía i que es veiés el conffetti (amb una compacte s'em feia dificil), es va anar fent més fosc.
La resta ja la sabem, no llums, foto fosca.
L'intenció? donar un gir al tema. Vent a on no en pot haber, no vent a on sí. Ni més ni menys.

Vacances? Vinga va, direm que sí que m'autocanso de repetir-me.

Gràcies pels comentaris casi en singular avui...