Repte CLI - "L'instant precís"

sábado, 10 de julio de 2010

8 comentarios:

El Costillero dijo...

Punt

Sergio dijo...

Molt bona foto. el colors m'encanten i la composició en bandes es molt xula.

Però el tema i l'enquadrament de la Xenia m'han pogut... no punt.

Molt bon repte!

Marc Arisa dijo...

Dificil... peró finalment PUNT!!!
La tea millor foto del repte!!! et vas superant molt bé!!!
Els colors m'agraden molt i amés en la teva hi veig mes el tema "l'instant precis" tot hi que encara agues sigut millor li la gota estigues volant (caient sense tocar ni l'aigua ni el sortidor)

Bon repte.
PUNT!!!!

Lluis-T dijo...

Punt.
Molt bé el desenfoc, la imatge dintre de la gota, agafat a "l'instat precís", la saturaciò i el vinyetejat.
En contra: l'encuadrament, masa centrat.

cmntez@gmail.com dijo...

Punt. Increïble el reflexe de la gota.

cmntez@gmail.com dijo...

Punt. Increïble el reflexe de la gota.

Marçal dijo...

Ho sento molt. No pensava ser fora tot el matí i ja no he poogut votar a l'hora. Crec que és dels reptes més ben treballats des de fa molt temps. Les dues heu fet propostes impactants i maques d'observar. Se m'hagués fet molt difícil votar i com que arta ja no val, tant se val! felicitats! Molt bona foto!

Xesca dijo...

Moltes gràcies companys.

Sembla mentida el que és capaç de fer una KK de compacte quan et molestes en trobar-li el què.

Markitus, aquesta que dius era la meva idea primitiva però després de molts(MOLTS)intents, vaig llançar la tovallola perquè la nitidesa del reflexe era patètica (fixat en la que hi ha a tocar la superficie com esta borrosa).

Lluis, totalment d'acord en això de l'enquadrament (a mi tampoc m'acabava de convèncer) però l'escenari i la llum no em donaven per a més.