Repte CLII - "Retrat de familia"

sábado, 17 de julio de 2010

8 comentarios:

El Costillero dijo...

punt!

Marçal dijo...

Sé que aquesta família ja té uns anyets i que el deteriorament passa factura però trobo que potser t'has excedit! La idea és molt bona i la posada en escena també. Portes una molt bona línia!

Aquesta vegada però, a la del Damià li he trobat una conyeta amagada que m'ha vençut.

Marc Arisa dijo...

PUNT!!!
Molt bona la idea, tot i que com diu el Marçal, trobo que t'has excedit, amb el deteriorament de la foto! i el color no em convenç del tot.

Només tinc una cosa mes a dir: Que jo agues fet al revés tots els altres ninots en una foto amb un marc i en Gustavo com si fos real, mirant la foto o lago així (nose si m'explico) pero es cosa meva.

PUNT, pq 1r has donat a la vena freak i 2n m'has fet treure un somrriure.
Remarco que ultimament portes una molt bona línia!!!

Lluis-T dijo...

nuse... és la foto d'una foto ?no entenc...
no hi ha pany

Sergio dijo...

La foto m'agrada bastant, es molt bona idea, però els models no em fan el pes, a l'igual que el desgast tant exagerat de la foto. Aquest tipus d'efectes m'agraden subtils.

No hi ha pany!

Xesca dijo...

Lluís, no és una foto d'una foto. És una foto tractada (malament perquè encara no en sé prou).

L'idea de la foto que volia fer quan vaig proposar el tema era una altra però per manca de temps i elements no he pogut fer-la, així que... plan B.

Gràcies pels ànims companys!

Grey dijo...

Visualment no la trobo tant exagerada com t'han dit (tots plegats son uns torracollons insufribles) i la trobo xula. El punt freak que apunta en markitus sempre es un punt a favor per alguns de nosaltres. Esta clar que t'ha penalitzat el fet que en damia ha fet una visio del tema diferent i molt encertada. Felicitats!!!

Damián Costa dijo...

La veritat és que una cosa semblant també m'havia passat pel cap, però no acavaba de trobar-li a forma (que crec que tú sí vas trobar). Així vaig canviar d'idea.

Potser si hagués estat al revés: amb en Gustavo a primer terme i de fons la fotografía de la seva familia, potser haguéssis guanyat més adeptes. O no.

Però el fet és que la teva també em recorda a les fotos familiars de que he parlat al comentari de la meva foto, però sense el mal rotllo.

Enhorabona.