Repte 151. "l'instant precís"

domingo, 11 de julio de 2010

7 comentarios:

Sergio dijo...

Torna a estar dificil això.

Punt per la Xenia, la temàtica m'agrada més i l'enquadrament es molt xulo, molt expressiu.

Lluis-T dijo...

ummm, hi ha alguna cosa que no m'acaba d'agradar, potser la il.luminació.
El recorregut visual de lectura si el trobo interessant, però com a imatge la de la Xesca trobo que enllaça més fàcilment amb el tema del repte.

Lluis-T dijo...

Per cert, recordeu tots:
Votacions, fins dilluns a les 12 h.
Proposta nou repte: dilluns fins a les 23.59h.
Penjar fotos: fins dissabte a les 23.59h
Salutacions

Marçal dijo...

Ho sento molt. No pensava ser fora tot el matí i ja no he poogut votar a l'hora. Crec que és dels reptes més ben treballats des de fa molt temps. Les dues heu fet propostes impactants i maques d'observar. Se m'hagués fet molt difícil votar i com que ara ja no val, tant se val! felicitats! Molt bona foto!

Xesca dijo...

Deixant de banda que l'imatge no em suggereix massa el tema del repte, em passa una mica com a en Lluís en quant a que hi ha alguna cosa que no m'acaba d'agradar.

Molt possiblement és que malgrat els tons càlids, m'inspira un dramatisme que a ben segur no tenies cap intenció de transmetre sinó molt al contrari.

Tot això no treu pas que la foto és molt bona, així que felicitats Xènia (i ara a descansar una mica, je je).
Aquest repte ha estat un plaer.

Sergio Ruiz dijo...

Llego tardísimo y no me excusaré pero viendo estas fotos detenidamente me ha venido la inspiración y aquí teneis mi opinión.

Este ha sido un gran reto en el que veo la vida y la muerte, me explico. Xenia ha optado por escojer el momento de la vida, ese instante en el que dos personas se unen en cuerpo y alma y el mundo desaparece. Notad cómo el personaje femenino tensa el cuello hacia arriba en el momento más placentero. No cabe decir que ese instante se puede interpretar como el de la concepción o sea, el del inicio de la vida (debates científico-religioso aparte...).

Xesca (no se si mi interpretación viene condicionada por tu reciente pérdia, no nos conocemos, pero aquí quedan mis condolencias) ha optado por la muerte. Veo la última gota de vida en ese gota a gota de un hospital cualquiera con fondo de cipreses (¿lo son?), el árbol que nos acompaña en nuestro último lecho.

Puede que me haya excedido en mi interpretación de ambas fotos pero me parece que aunque la ejecución en ambas es mejorable, el tema está muy bien encontrado en las dos y si sumamos la coincidencia de haber encontrado este Ying y Yang, pues chapeau!

Punto para Xenia, me quedo con la vida!

Xesca dijo...

Muchas gracias Sergio por tus condolencias y por tu interpretación.

De verdad que aunque en esencia dista mucho de la realidad, (puesto que era un suero de vida, no de muerte), me ha gustado mucho conocerla y pienso que podría ser perfectamente válida.

Los árboles son "pollancres", que creo que en castellano se llaman "álamos", y me resulta curioso eso que dices de que parecen cipreses porque yo al ver la foto también tuve ese pensamiento (y me dio muy mal rollo!).