Repte 150. "somriure"

miércoles, 30 de junio de 2010



Xènia
vs
Xesca

8 comentarios:

Lluis-T dijo...

el primer duel femení del repte....interessant.

Grey dijo...

Sento comunicar-vos que la Xesca aquesta setmana no pot participar per causes més que justificades, així que més val que aparegui un nou reptat quan abans millor.

Tot i així, em consta que la setmana vinent, si la voleu reptar, estarà encantada, i encara diría més, penso que li aniría molt bé.

Va com va això...

Lluis-T dijo...

bé, com que ningú xiula, ja m'ofereixo. De tota manera potser necessito unes hores més, doncs som casi a dijous...

xenia dijo...

bufff.... crec que això de reptar no és el meu fort...

ho sento.

ok lluís!

la veritat és que a mi les hores de més també em vindrien molt bé...

Sergio dijo...

Home/ Done! Teniu fins dissabte a les 12 de la nit! Temps de sobra!

A més el tema es molt interessant, segur que ja teniu grans idees ;)

Marçal dijo...

Luiggi! hi ha temps! O és que potser l'hauries fet ahir...
jejeje!

Lluis-T dijo...

menys conyes que estic sec d'idees

Marc Arisa dijo...

Algun dia s'hauria de repetir el duel femení eeeh, es algo pendent!!

Una altre cosa, jo estic molt fotut, a petat la meva càmera, l'obturador no funciona, el cost de reparació no baixa de 300 euros així que faig una crida a veure si algú te alguna càmera que no vulgui (segona ma) o algun enchufe per trobar-ne de mes barates (noves) Estic interessat en canviar a Canon, he mirat algunes i la eos 40d, la 450d i la 50d m'agraden!!

Jo tinc una konika minolta Dinax7D (la que no funciona), amb un angula minolta 17-35 u tele sigma 75-300 1.4-5.6 i un 35-80 minolta, amb 3 bateries i empunyadura on i caven 2 bateries.

Si algú li interessa o te alguna sony o minolta que a mi em pugui interessar. Ja sabeu.

Marc Arisa
679 58 30 04
marcarisa@gmail.com