Repte CXLVIII (148) - ha tornat la llum!

domingo, 20 de junio de 2010

4 comentarios:

Lluis-T dijo...

vot per la sortida de la caverna de Plató.
A primera vista em molestava aquesta llum tan cremada, però precisament aquesta és la esència de sortir a la llum...
punt

Sergio Ruiz dijo...

Hey! no se si llego a tiempo y creo que tampoco servirá de mucho pero ahí va mi PUNTO para esta foto. También me recuerda a una caverna pero no la de Platón donde precisamente la luz se reflejaba adentro. Para mí esta es la luz que llega al de salir de esa caverna-oscuridad-mal rato-etc.

Marçal dijo...

M'agrada molt el teu concepte i és realment la sensació que un té quan després d'estar un temps perllongat en la foscor. Les primeres llums que un veu solen ser cremades.

Avui no he pogut votar, ho sento. Bon repte!

El Costillero dijo...

Doncs sí, en Marçal té tota la raó en aquest cas. m'hauria agradat aconseguir uns altres angles d'entrada de llum però per molt que em vaig arrosegar pel port no va haver-hi manera de fer que la llum només quedés al final de les pedres.
Certament, la sensació es de fotografia cremada, com a mí m'agraden...