Repte 147 - La Solitud (Julius)

martes, 8 de junio de 2010

10 comentarios:

Lluis-T dijo...

caray, que rapidez

El Costillero dijo...

Era un golpe para desestabilizar al contrincante...

Sergio dijo...

La foto s'ajusta al tema però la d'en Sergio té un puntet més real que m'agrada. No m'agrada el triptic però, amb una solo foto podría haver funcionat igual.

Gerard dijo...

Punt!!
M'ha agradat des del primer moment que la vaig veure.
Trobo una mica estranya la distribució no regular del tríptic, però em remet en certa manera a un zoom-out videogràfic que deixa en evidència el tema tractat.

Lluis-T dijo...

molt bé, per mi la millor foto teva del repte. La solitud tant del pèsol com de l'entorn. I m'agrada el triptic desigual, crec que reforça la sensació del pèsol solitari. Llàstima la falta de foco.
Punt.

Marçal dijo...

Jo també la trobo la millor que has presentat però m'hi sobra la foto central, o potser trobo que el pèsol canta una mica. Bon repte però el Sergio ha presentat una molt bona foto i m'ha arribat més.

Marc Arisa dijo...

Bon repte, m'agradat molt el toc cinematografic.
Solitud al quadrat!!!

PUNT!!!

Octavi dijo...

Punt per deu i la verge!!

El Costillero dijo...

em toca a reptar, oi?

Lluis-T dijo...

si, et toca