Repte 148. Ha tornat la llum.

viernes, 18 de junio de 2010

13 comentarios:

en Sergi dijo...

Com després em passa el que em passa, aprofito la mitja part del futbol, per votar!
Per cert benvinguda i punt per tu Xenia!

Gerard dijo...

Benvinguda Xenia!!
I punt per aquest peasso de macro!!

cmntez@gmail.com dijo...

Preciós ull. Punt i Benvinguda!

Marc Arisa dijo...

BENVINGUDA XENIA.

Molt bona imatge i preciós macro.
M'agrada molt la teva lectura i sobretot aquest aspecte màgic que li has donat, tant amb la posició del tir de càmera, com la mirada diagonal de l'ull i el color sobre exposat de la pell.

PUNT!!!!!

Xesca dijo...

Benvinguda Xènia
Punt express!

Damián Costa dijo...

Després de molt de temps sense passar per aquí (problemes laborals i nou pis per arreglar), torno per donar la benvinguda a la nova participant, Xènia, i per felicitar-la per aquest inici tan rotund.

PUNT PER LA XÈNIA.

M'ha encantat el teu ull (no sé si és el teu o no) però, sobretot, m'ha agradat molt que el tema ("ha tornat la llum") no el veig precisament en el punt de llum reflectat en ell, sino en l'espurna d'esperança que té aquest ull obert que mira cap endavant i cap a dalt. Em permet somiar en un futur que no sé si és bo o és dolent, però que m'il·lusiona descubrir.
Tècnicament, hi ha molt més gent en aquest repte que t'ho pot valorar millor que jo, però no he sapigut trobat res dolent.

Per la foto d'en Julio: m'ha agradat força. Crec que té aquest punt de descobriment, so sortir de "la caverna" (sempre agú torna a Plató), que el trobo molt interessant. A més, aquest granit em porta a qui surt de "la caverna" deixa alguna cosa dura enrera, algun moment viscut, alguna tragèdia pasada.
Crec que has fet una molt bona foto, però la Xènia t'ho ha posat molt difícil.

Molt bon repte de tots dos. Enhorabona.

Lluis-T dijo...

molt bona imatge.
però la primera sensació que hem dona es d'estar a la consulta de l'oculista.
Molt maco el macro, enhorabona per la teva primera participació amb aquest nivell.

Sergio Ruiz dijo...

Hola Xenia,

Muy buena tu foto y bien encontrado ese punto foco tan crítico, tratandose de un autoretrato (?). La idea del tema no me queda tan clara ya que me cuesta imaginar el periodo de "falta de luz" previo al momento que muestras (ceguera, sueño, inconsciencia???). Ahí queda mi opinión, a ver qué tal tu próximo reto!

Marçal dijo...

Benvinguda al repte! Vaig tard però voliar deixar dit que la teva foto té un atractiu visual molt fort, tècnicament molt ben aconseguida.
De totes maneres no em crea tant la sensació d'una prèvia foscor que és el què permet dir: Ha tornat la llum.

Molt bon inici. Endavant!

xenia dijo...

Hola, gràcies pels punts.
És un autorretrat, i la idea era entendre la llum, no en el seu significat literal, sinó com a simbolisme de trobar esperança, trobar el camí, trobar allò desitjat... Buscava una imatge simple, senzilla, però que enganxés... per això el macro, i on es sentis l'enlluernament... per això la sobrexposició a la pell.

I he de dir que a mi m'ha agradat molt la imatge del Julio. M'agraden els jocs de llums i ombres a les roques, amb els diferents tons de gris. Inclús en alguns moments... em recorda a la imatge de roques de Koudelka... que en realitat no té un gran símil... però m'hi fa pensar.

Lluis-T dijo...

bon repte Xenia,
així, doncs,com a guanyadora et toca triar tema i contrincant, tens fins les 23:59 h d'avui.

El Costillero dijo...

Molt bona la foto... l'ull és de l'Annia, oi?
La idea ja la tenia abans de que publiquessis la foto però no vaig poderla executar abans.
Sense cap dubte sabria que et costaria poc fer una proposta bona perquè les teves fotos aporten molta llum i espai.
Sense cap dubte has abusat de la tècnica i les possibilitats així que em complau haver presentat una dura contrincant a batreper part dels professionals del grup.

Sort i que ho disfrutis!

El Costillero dijo...

Ai, no, que dius que l'ull és teu.
:)